SlideShare une entreprise Scribd logo
1  sur  133
Télécharger pour lire hors ligne
Advanced


Marketing
Over mezelf




@PeterMinkjan
FacebookPro.nl
Agenda
•   Metrics
•   Page Design
•   Page Promotion
•   Advertising
•   Content strategie
•   Analytics & Tools
•   Q&A
Content analyse
• x



          Metrics
The Metrics




•   Deze metrics zijn te zien in nieuwe FB insights.
•   Switch naar Engelse taal (nog niet beschikbaar in NL).
Fans/Likes




Fans are just your potential audience
Friends of fans




   Waardeloze metric
Reach




Aantal unieke gebruikers (zowel fans als niet-fans) die je hebt bereikt.
Engaged Users
People talking about




Aantal gebruikers die laatste 7 dagen
interactie met pagina hebben gehad
Virality




Reach/Talking about this = Virality
Probleem




“Alles draait om engagement
     maar wat is goed?”
Oplossing = IPM




IPM = Interactions per thousand fans
Voordelen IPM
• 1 simpele metric geeft inzage in
  interactie/engagement
• Periode: 30 dagen i.p.v. 7 dagen
• Vergelijking tussen pagina’s mogelijk
• Van eigen pagina’s score per update en contenttype
• Je hoeft geen dure tool aan te schaffen
IPM per content type




                      Gemiddelde IPM van 100 grootste Nederlandse pagina’s is 2,65
                                                               (periode: oktober 2011)


Bron: http://www.conversocial.com/blog/entry/what-do-your-customers-engage-with-in-facebook-photos-top-the-chart
Facebook marketing voor gevorderden
Hoogste engagement wereldwijd
Hoogste engagement in NL




        IPM = 11,47
Facebook marketing voor gevorderden
Facebook marketing voor gevorderden
Reismagazines
1. Reizen Magazine
2. Columbus
3. National Geographic Traveler
Facebook marketing voor gevorderden
Bier
1. Heineken
2. Grolsch
3. Amstel
Facebook marketing voor gevorderden
“Social media experts”
1. KREM Social
2. Social Embassy
3. Info.nl Social Marketing
Facebook marketing voor gevorderden
Marketingblogs
1. Marketingfacts
2. Dutch Cowboys
3. Frankwatching
Facebook marketing voor gevorderden
Exclusief voor M! Facebook fans



Volledige engagement analyse van alle grote
      Nederlandse Facebook pagina’s.
Nog een reden voor
                            engagement…..




Bron: http://www.bain.com/publications/articles/putting-social-media-to-work.aspx
Verwijzend verkeer




Tip: Maak apart FB segment aan in Google Analytics
Content analyse
• x



        Page Design
Pagina checklist
•   Mooie profielfoto
•   Welkomsttab instellen
•   Relevante andere tabs instellen
•   Info volledig invullen
•   Facebook URL vastleggen
                                    Voorbeeld welkomsttab
•   Fotostrip vullen
•   Meerdere beheerders toevoegen
Niet technisch of geen zin om
        zelf te doen?




   Enkele goede aanbieders van apps
Content analyse
• x



          Page
        Promotion
Page Promotion

        Begin eerst bij je eigen
klanten/collega’s/bekenden voor je gaat
              adverteren.
Waarom zijn mensen fan?

•   Laatste nieuws over merk ontvangen
•   Om korting of freebies te ontvangen
•   Contests & Give aways
•   Om affiniteit met merk te tonen
Like Box op je website
E-mail




Bron: http://www.wisestamp.com/
Facebook marketing voor gevorderden
Facebook marketing voor gevorderden
Maar ook kassabon
Facebook marketing voor gevorderden
Geef fans korting
Geef fans exclusieve content




Bron: www.facebook.com/ClearRiskInc
Die ze nergens anders kunnen
           vinden
Geef een donatie voor een like
Stop Aids Now! &
  Postcodeloterij
Jiba & Pink Ribbon
Wedstrijden & Winacties
• Hou je aan de regels
• Hou de prijs relevant
• Maak deelname
  simpel
• Reserveer budget voor
  promotie
• Zorg voor share
  functionaliteit
Dit mag dus niet
En dit ook niet
Hou de prijs relevant




Tenzij je een Apple dealer bent zijn dat dus geen Ipad’s.
Maak de prijs aansprekend
Content analyse
• x



        Advertising
FB advertising vs. AdWords




       Facebook advertising is geschikt voor user /fan
     acquisition, verhogen awareness & re-engagement.
                       Niet voor sales!
Facebook marketing voor gevorderden
Text/image Ads
Sponsored Stories
Page Post Ad




Zet een page update om in een advertentie. Kan ook worden ingezet om huidige fans op
                   een nieuwe update te wijzen (re-engagement).
Targeting mogelijkheden
            •   Locatie
            •   Leeftijd
            •   Taal
            •   Opleiding
            •   Relatie
            •   Functietitel
            •   Werkgevers
            •   Likes & interesses
            •   Vrienden van bestaande fans
            •   Fans van bepaalde pagina’s
“We charge less, if you
 are more engaging.”
       Tom Elliot, Facebook
Gemiddelde CTR = 0,05%




                                       CTR & CPC zijn gecorreleerd.
                                         Boven de 0,1% is goed.

Bron: http://blogs.webtrends.com/wp-includes/ms-files.php?file=2011/01/webtrends_facebook_advertising_performance.pdf
Ad engagement = CTR




Facebook ads hebben maar een
   levensduur van 48 -96 uur
Test veel afbeeldingen
Welke afbeeldingen werken?

Mooie mensen
(die je aankijken)




 Gekleurde
 randen




 Shocking
Friends of fans

   Sociale context zorgt voor
   hogere CTR.
Werkwijze: Dag 1




• 5 verschillende afbeeldingen
• 1 titel
• 1 tekst
Dag 2




• Pauzeer alle slecht presterende ads (<0,05%)
• Voeg nieuwe titels & teksten toe
Dag 3




• Pauzeer ads met te hoge CPC / te lage CTR
• Zet CPC bod op wat je maximaal wil betalen
Dag 4




• Cyclus begint opnieuw
• Begin een nieuwe campagne met nieuwe afbeeldingen
Nog meer tips
• Begin altijd in een nieuwe campagne
• Gebruik een FB pagina i.p.v. website als landingspagina
• Maak gebruik van de targetingopties
• Gebruik pagina’s als targetingoptie
• Maak gebruik van de sociale context (vrienden van fans)
• Zet sponsored stories in om vrienden van fans te bereiken
• Zet sponsored stories in om engagement onder huidige
  fans te verhogen
• Gebruik Power editor of Adsage of een fancy API tool zodat
  je gemakkelijk veel variaties kan uploaden
Content analyse
• x



         Content
         Strategie
Content strategie


“Wat, wanneer, waarover en
 hoe vaak gaan we updates
         posten?”
Interactie gebeurt in de
                  newsfeed




Bron: http://www.conversocial.com/blog/entry/engage-but-what-does-this-really-mean-and-how-do-you-know-if-youa-re-doing-it
EdgeRank bepaalt inhoud
       newsfeed
EdgeRank formule




Bron: http://www.frankwatching.com/archive/2011/09/01/facebook-edgerank-wat-is-dat-nou-eigenlijk/
Facebook marketing voor gevorderden
Affiniteit
Wat telt allemaal mee:
• Interactie tussen gebruiker en pagina in het
  verleden
• Hoe vaak gebruiker jouw pagina bezoekt
• Hoeveel vrienden ook fan zijn van jouw pagina
• Interactie van vrienden op pagina
Facebook marketing voor gevorderden
Niet alles heeft hetzelfde
             gewicht
• Comments > likes
• Comments & likes van vrienden > comments
  & likes van onbekenden
• Updates met foto & video > updates zonder
  foto & video
• Originele content > gesynchroniseerde
  content
Facebook marketing voor gevorderden
Wanneer posten de meeste
                  pagina’s?




Bron: http://argylesocial.com/landing/social-timing-insights-infographic
Wanneer is engagement het
         hoogst?
Wanneer zijn jouw fans actief?
Hoe vaak moet je posten?




Bronnen: Dan Zarrella & http://mashable.com/2011/10/26/time-facebook-posts/
Mijn advies…..


 Maximaal 2 updates per dag en
probeer ze ook buiten kantoortijd
 en in het weekend te plaatsen.
Facebook marketing voor gevorderden
Facebook marketing voor gevorderden
Te lange updates




      Posts with 80 characters or less in length have
             27% higher engagement rates.
Bron: http://forms.buddymedia.com/rs/buddymedia/images/review-strategies-for-effective-facebook-wall-posts.pdf
Gebruik geen URL shorteners




Engagement rates are 3 times higher for Posts that
            used a full-length URL
Facebook is geen Twitter!



Twitter posts =
geen interactie =
lage EdgeRank =
klein bereik =
geen resultaat
Facebook is geen RSS reader




Handmatig posten = meer interactie
650% stijging in verwijzend
                   verkeer




          “So what changed? What we did, and what you can do too, was
                       turn off autoposting to Facebook.”

http://wpmu.org/how-to-increase-your-traffic-from-facebook-by-650-in-5-seconds/
Facebook marketing voor gevorderden
Gebruik call-to-actions!
Dus wees duidelijk wat je wilt
Gebruik foto’s




Gebruik foto’s zoveel mogelijk!
Het kan zo…..
Maar ook zo……
Gebruik events
• Voor: maak een event aan zodat mensen
  kunnen RSVP’en en kondig het aan met
  update(s)
• Op de dag zelf: post nogmaals een update
• Na: zet foto’s online van het event
X vs. Y




Lokt reacties uit, hoge engagement op deze posts
Stel vragen




Posts that end with a question have a 15% higher engagement rate.
Gebruik Polls
Fill-in-the-blanks




90% meer interactie dan gemiddeld!
Geef tips
Verzin het onderschrift




  Nodigt uit om te reageren = meer interactie = hogere
                       EdgeRank
Post gelocaliseerde updates
Speel in op de actualiteit




En….ook hier helpen foto’s
Het moment van de dag
Celebrate stuff
Andere pagina’s taggen




Weinig gebruikte maar effectieve manier om onder de aandacht te komen.
Facebook marketing voor gevorderden
Varieer
Stel een content kalender op




Planning voor de komende maand
Moderation tip: hidden posts
Content analyse
• x



         Analytics
Verschillende tools
Facebook Insights




Onlangs compleet vernieuwd: geeft inzage in gebruikers en interactie
EdgeRankchecker
      • x




Geeft inzage in EdgeRank (gratis) en geeft aanbevelingen (betaalde versie)
EdgeRankchecker

         Nieuwe feature: Post analyis

         Geeft score van A t/M F aan posts
         en aanbevelingen.

         EdgeRankchecker is een hele goede
         tool als je enkele pagina’s beheert.
Pagelever




Uitgebreider dan Facebook Insights, ideaal voor beheerders van veel pagina’s
Conversocial




Wanneer zijn mijn fans actief?
                                 Welk type content doet het goed?
Met Conversocial kan je ook updates
plaatsen/schedulen en pagina’s modereren
Conversocial: Profiler




                          Welk type content doet het goed bij mijn concurrenten?
Bron: https://app.conversocial.com/profiler/
Wildfire Monitor




Alleen geschikt voor snelle vergelijking van fangroei
SimplyMeasured: Megafoon




 Facebook.com/Marketingfacts , 14-10-2011 t/m 27-10-2011




Bron: http://simplymeasured.com/freebies/facebook-insights
SimplyMeasured: Competitor Analysis




Bron: http://simplymeasured.com/freebies/facebook-competitive-analysis
SimplyMeasured: Competitor Analysis
SimplyMeasured: Competitor Analysis




Bron: http://www.facebook.com/DutchCowboys
Google Analytics




Maak een segment aan met Facebook verkeer
Dank jullie wel!

Contenu connexe

Tendances

25 Facebook Fan Pagina tips
25 Facebook Fan Pagina tips25 Facebook Fan Pagina tips
25 Facebook Fan Pagina tipsWilco De Kreij
 
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op FacebookI Like Media
 
Facebook marketing 23 augustus
Facebook marketing 23 augustusFacebook marketing 23 augustus
Facebook marketing 23 augustusLars van Egmond
 
Facebook bedrijfs- of fan-pagina maken
Facebook bedrijfs- of fan-pagina makenFacebook bedrijfs- of fan-pagina maken
Facebook bedrijfs- of fan-pagina makenErwin Sigterman
 
20190603 Nyrstar - Social media inzetten
20190603 Nyrstar - Social media inzetten20190603 Nyrstar - Social media inzetten
20190603 Nyrstar - Social media inzettenI Like Media
 
Gebruik facebook zakelijk
Gebruik facebook zakelijkGebruik facebook zakelijk
Gebruik facebook zakelijkErno Hannink
 
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeelden
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeeldenTraining Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeelden
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeeldenROOSMARIJN.COM
 
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met FacebookI Like Media
 
De inzet van Facebook voor Franchise
De inzet van Facebook voor FranchiseDe inzet van Facebook voor Franchise
De inzet van Facebook voor Franchisearnekeuning.nl
 
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013The Social
 
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013The Social
 
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit FacebookI Like Media
 

Tendances (17)

25 Facebook Fan Pagina tips
25 Facebook Fan Pagina tips25 Facebook Fan Pagina tips
25 Facebook Fan Pagina tips
 
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook
20190302 VGC - Meer halen uit Facebook en adverteren op Facebook
 
Facebook
FacebookFacebook
Facebook
 
Facebook marketing 23 augustus
Facebook marketing 23 augustusFacebook marketing 23 augustus
Facebook marketing 23 augustus
 
Mice workshop *Update*
Mice workshop *Update*Mice workshop *Update*
Mice workshop *Update*
 
Facebook bedrijfs- of fan-pagina maken
Facebook bedrijfs- of fan-pagina makenFacebook bedrijfs- of fan-pagina maken
Facebook bedrijfs- of fan-pagina maken
 
20190603 Nyrstar - Social media inzetten
20190603 Nyrstar - Social media inzetten20190603 Nyrstar - Social media inzetten
20190603 Nyrstar - Social media inzetten
 
Gebruik facebook zakelijk
Gebruik facebook zakelijkGebruik facebook zakelijk
Gebruik facebook zakelijk
 
Gastcollege Peter Minkjan
Gastcollege Peter MinkjanGastcollege Peter Minkjan
Gastcollege Peter Minkjan
 
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeelden
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeeldenTraining Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeelden
Training Facebook zakelijk, bedrijfspagina, contenttips en voorbeelden
 
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook
20171109 - Gezinsbond - Adverteren met Facebook
 
De inzet van Facebook voor Franchise
De inzet van Facebook voor FranchiseDe inzet van Facebook voor Franchise
De inzet van Facebook voor Franchise
 
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013
Facebook voor franchise - congres facebook marketing 11 juni 2013
 
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013
Workshop Facebookmarketing OKA 7 oktober 2013
 
Facebook voor bedrijven
Facebook voor bedrijvenFacebook voor bedrijven
Facebook voor bedrijven
 
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook
20170421 Socius collegagroep - meer halen uit Facebook
 
UJB - jewelizi social media
UJB - jewelizi social mediaUJB - jewelizi social media
UJB - jewelizi social media
 

En vedette

SMC058 - Scoren Met Facebook Marketing
SMC058 -  Scoren Met Facebook MarketingSMC058 -  Scoren Met Facebook Marketing
SMC058 - Scoren Met Facebook MarketingFacebookPro
 
Facebook advertising-mediaraven
Facebook advertising-mediaravenFacebook advertising-mediaraven
Facebook advertising-mediaravenMediaraven vzw
 
slideshare_scribd_farfan5to
slideshare_scribd_farfan5toslideshare_scribd_farfan5to
slideshare_scribd_farfan5tovaleriaaurora
 
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook content
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook contentDo's en don'ts voor succesvolle Facebook content
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook contentPixelfarm
 
Facebook Marketing - Capai Contentmarketing
Facebook Marketing - Capai ContentmarketingFacebook Marketing - Capai Contentmarketing
Facebook Marketing - Capai ContentmarketingCapai Contentmarketing
 
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power Editor
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power EditorHow to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power Editor
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power EditorKevin Chavez
 
Organisatiestructuur
OrganisatiestructuurOrganisatiestructuur
OrganisatiestructuurMichael Lek
 
10 facebook business page tips and tricks
10 facebook business page tips and tricks10 facebook business page tips and tricks
10 facebook business page tips and tricksR K Gupta
 
Facebook Performance Report Template
Facebook Performance Report TemplateFacebook Performance Report Template
Facebook Performance Report TemplateSocial Status
 
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master Plan
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master PlanWebinar: Your Facebook 2017 Content Master Plan
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master PlanBuzzSumo
 
Facebook Powerpoint
Facebook PowerpointFacebook Powerpoint
Facebook Powerpointmyra14
 

En vedette (13)

SMC058 - Scoren Met Facebook Marketing
SMC058 -  Scoren Met Facebook MarketingSMC058 -  Scoren Met Facebook Marketing
SMC058 - Scoren Met Facebook Marketing
 
Facebook advertising-mediaraven
Facebook advertising-mediaravenFacebook advertising-mediaraven
Facebook advertising-mediaraven
 
slideshare_scribd_farfan5to
slideshare_scribd_farfan5toslideshare_scribd_farfan5to
slideshare_scribd_farfan5to
 
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook content
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook contentDo's en don'ts voor succesvolle Facebook content
Do's en don'ts voor succesvolle Facebook content
 
Facebook Marketing - Capai Contentmarketing
Facebook Marketing - Capai ContentmarketingFacebook Marketing - Capai Contentmarketing
Facebook Marketing - Capai Contentmarketing
 
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power Editor
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power EditorHow to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power Editor
How to Leverage the Productivity of Facebook Ads with Power Editor
 
Organisatiestructuur
OrganisatiestructuurOrganisatiestructuur
Organisatiestructuur
 
10 facebook business page tips and tricks
10 facebook business page tips and tricks10 facebook business page tips and tricks
10 facebook business page tips and tricks
 
Overzicht
OverzichtOverzicht
Overzicht
 
Facebook Performance Report Template
Facebook Performance Report TemplateFacebook Performance Report Template
Facebook Performance Report Template
 
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master Plan
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master PlanWebinar: Your Facebook 2017 Content Master Plan
Webinar: Your Facebook 2017 Content Master Plan
 
Reach, frequency & impact
Reach, frequency & impactReach, frequency & impact
Reach, frequency & impact
 
Facebook Powerpoint
Facebook PowerpointFacebook Powerpoint
Facebook Powerpoint
 

Similaire à Facebook marketing voor gevorderden

Facebook online workshop webboomm
Facebook online workshop webboommFacebook online workshop webboomm
Facebook online workshop webboommHerwin Wevers
 
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebookI Like Media
 
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook 20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook I Like Media
 
20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook
20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook
20190226 Kortom - Slim adverteren op FacebookI Like Media
 
20200228 Social selling op LinkedIn
20200228 Social selling op LinkedIn20200228 Social selling op LinkedIn
20200228 Social selling op LinkedInI Like Media
 
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 april
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 aprilFacebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 april
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 aprilFacebookPro
 
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertentiesI Like Media
 
Succes met Facebook Marketing 2.0
Succes met Facebook Marketing 2.0Succes met Facebook Marketing 2.0
Succes met Facebook Marketing 2.0FacebookPro
 
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016Creactiv
 
Trendwerk introductie online marketing
Trendwerk   introductie online marketingTrendwerk   introductie online marketing
Trendwerk introductie online marketingTrendwerk
 
Facebooktraining jongerenraad
Facebooktraining jongerenraadFacebooktraining jongerenraad
Facebooktraining jongerenraadxFrederikee
 
Facebook presentatie iriszorg
Facebook presentatie iriszorgFacebook presentatie iriszorg
Facebook presentatie iriszorgThe Social
 
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale mediaI Like Media
 
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erovI Like Media
 
Online marketing en social media - Logeren in vlaanderen
Online marketing en social media -  Logeren in vlaanderenOnline marketing en social media -  Logeren in vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in vlaanderenSimonMeers
 
Online marketing en social media - Logeren in Vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in VlaanderenOnline marketing en social media - Logeren in Vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in VlaanderenSimon Meers
 
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-VlaanderenI Like Media
 
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad AntwerpenI Like Media
 
20210302 Google Analytics - Deel 2
20210302 Google Analytics - Deel 220210302 Google Analytics - Deel 2
20210302 Google Analytics - Deel 2I Like Media
 
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-paginaI Like Media
 

Similaire à Facebook marketing voor gevorderden (20)

Facebook online workshop webboomm
Facebook online workshop webboommFacebook online workshop webboomm
Facebook online workshop webboomm
 
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook
20190403 open aanbod - slim adverteren op facebook
 
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook 20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook
20171011 - Nest workshop - adverteren op Facebook
 
20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook
20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook
20190226 Kortom - Slim adverteren op Facebook
 
20200228 Social selling op LinkedIn
20200228 Social selling op LinkedIn20200228 Social selling op LinkedIn
20200228 Social selling op LinkedIn
 
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 april
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 aprilFacebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 april
Facebook Marketing Presentatie - Bind Academie 12 april
 
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties
20171122 Podiumkunsten - Facebook advertenties
 
Succes met Facebook Marketing 2.0
Succes met Facebook Marketing 2.0Succes met Facebook Marketing 2.0
Succes met Facebook Marketing 2.0
 
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016
Facebookmarketing - Trollbeads 18 januari 2016
 
Trendwerk introductie online marketing
Trendwerk   introductie online marketingTrendwerk   introductie online marketing
Trendwerk introductie online marketing
 
Facebooktraining jongerenraad
Facebooktraining jongerenraadFacebooktraining jongerenraad
Facebooktraining jongerenraad
 
Facebook presentatie iriszorg
Facebook presentatie iriszorgFacebook presentatie iriszorg
Facebook presentatie iriszorg
 
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media
20190503 Stad Antwerpen - Adverteren op sociale media
 
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov
20201126 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - erov
 
Online marketing en social media - Logeren in vlaanderen
Online marketing en social media -  Logeren in vlaanderenOnline marketing en social media -  Logeren in vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in vlaanderen
 
Online marketing en social media - Logeren in Vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in VlaanderenOnline marketing en social media - Logeren in Vlaanderen
Online marketing en social media - Logeren in Vlaanderen
 
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen
20210419 Sociale media voor gevorderden - Toerisme Oost-Vlaanderen
 
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen
25/04/2019 Schrijven voor zoekmachines (SEO) - Stad Antwerpen
 
20210302 Google Analytics - Deel 2
20210302 Google Analytics - Deel 220210302 Google Analytics - Deel 2
20210302 Google Analytics - Deel 2
 
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina
20180918 Vivo vastgoed- Meer halen uit je Facebook-pagina
 

Dernier

BCE24 | When digital becomes human - Steven Van Belleghem
BCE24 | When digital becomes human - Steven Van BelleghemBCE24 | When digital becomes human - Steven Van Belleghem
BCE24 | When digital becomes human - Steven Van BelleghemBBPMedia1
 
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...BBPMedia1
 
Introduction to BNS Datalogistics Presentatie
Introduction to BNS Datalogistics PresentatieIntroduction to BNS Datalogistics Presentatie
Introduction to BNS Datalogistics PresentatieArnoud Hersbach
 
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...BBPMedia1
 
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO, Emma-Sophie J...
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO,  Emma-Sophie J...BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO,  Emma-Sophie J...
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO, Emma-Sophie J...BBPMedia1
 
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...BBPMedia1
 
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...BBPMedia1
 

Dernier (7)

BCE24 | When digital becomes human - Steven Van Belleghem
BCE24 | When digital becomes human - Steven Van BelleghemBCE24 | When digital becomes human - Steven Van Belleghem
BCE24 | When digital becomes human - Steven Van Belleghem
 
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...
BCE24 | Make it till you Fake it - Annemieke Mol & Milan van Vugt | Initiativ...
 
Introduction to BNS Datalogistics Presentatie
Introduction to BNS Datalogistics PresentatieIntroduction to BNS Datalogistics Presentatie
Introduction to BNS Datalogistics Presentatie
 
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...
BCE24 | Hoe Vodafone het merk vernieuwend op de kaart zet met videocontent, M...
 
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO, Emma-Sophie J...
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO,  Emma-Sophie J...BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO,  Emma-Sophie J...
BCE24 | Zo unlockt HEMA het complete potentieel van video-SEO, Emma-Sophie J...
 
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...
BCE24 | Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform)...
 
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...
BCE 24 | Hoe zien we de merken het liefste terug in een podcast? - Mandy van ...
 

Facebook marketing voor gevorderden