SlideShare a Scribd company logo
1 of 12
Nagy Attila Puli misztikus álmairol...

A Kökösi Nagy misztikus és anarchista Próféta, a másik (Az igazi?) proféta - művész
nevén: jichak meirként, tehát mégis titokban, álomfejtés-leckéket vesz annak
érdekében, hogy a sarlatán asztrológust ezek segítségével jobban leleplezhesse. És
az semmi, de micsoda önhízelgő „beavatási” álmai vannak (A hegy csúcsán, vagyis a
lét csúcsán!)

(Alulról felfelé – sorrendben kell olvasni.)

Íme, micsoda nagy szakértelemmel is bír az a volt besúgóm és adósom, aki nagyképűen
megállapítja a Neten, hogy én gyenge szakember és szélhámos személy vagyok!



2012.05.05. 23:36 keltezéssel, Violetta Joó írta:
Puli egy álomfejtő honlapra is írt, alulról kezdődik:

http://www.alomfejto.hu/?page_id=64

   1.   24 * jichak meir írta:
        február 20th, 2007 | 10:35

        Na most mar felfogtam, hogy mi volt a celzasod Szent Ferenccel kapcsolatban. A
        felreertest az okozta, hogy en a katolikus teologian nem sokat foglalkoztam Szent
        Ferenccel, es igy a hivatalos katoliku allasponton kivul, egyebet nem tudtam rola,
        ott meg nem nagyon alltak elo, hogy biza rebelis volt a Szent. En nem olyan reg
        tudtam meg, egy a szegedi rendhazat otthagyott noviciustol, hogy Ferenc pater,
        biza a Szentiras es az egyhaz autoritasat is tagadta, na ekkortol lett szinpatikus
        nekem a Szent. Most mar ertem Williamsot is meg teged is, amugy te vilagitottad
        meg nekem annyi ev tavlatabol, hogy mi volt Williams mondasanak az ertelme.

        Alom:
        Nem olyan reg almodtam, hogy egy folyo kozepen levo szigeten voltam, a folyo,
        mintha aradoban lett volna, vilagos hamu szurke szinnel, egy kicsit athajolva a
        feherbe. Neztem, az alomban, hogy ha megarad a folyo, a szigeten biztonsagban
        leszek-e, nem sodorja-e majd el az aradas a szigetet. Ahogy jobban megneztem a
        szighetet, lattam, hogy a szigeten egy nagy haromszog alaku hegy van, melynek a
        csucsan egy templom, ekkor megnyugodtam, hogy a sziget megbirja az aradast es
        en nem leszek veszelyben.

        Alom:
        Egy vendeglobe tertem be, ahol egy ferfi ult az asztalnal, feher ingben. Nagyon
        sok ajtot lattam, es nem tudtam, hogy hol a kijarati ajto. Odaleptem a feheringes
        ferfihez, aki hattal volt nekem, es megkerdeztem, hogy hol a kijarat, a ferfi
        megmutatta, de az arcat nem lattam. Ennyi az alom.
Az erdekes az, hogy ez az elso eset, hogy ha el vagyok tevedve almomban es
     erdeklodok a helyes irany irant, ferfi igazit utba. Eddig, igaz csak vagy haromszor
     tortent meg ket ev alat, hogy almomban eltevedtem, mindig egy gyonyoru, de
     szamomra ismeretlen no mutatott utat.

2.   23 * Lux Erik írta:
     február 2nd, 2007 | 16:37

     Azt hjiszem két dolgot félreértettél:

     1/ Szent Ferenc és az Unitarizmus – nyilván általad is ismert – időbeli
     különbbségét csak azért hangsúlyoztam. mert az írtad “es nagyon kiabrandultam,
     meg fel is mergelodtem, hogy friss unitarius letemre mit hasonlit engem egy
     katolikus szentre”. Arra akartam – ezek szerint sajnos sikertelnül – célozni, hogy
     Szenet Ferenc korában Európának azon a felén valaki vagy katolikus volt, vagy
     katolikus. (A katolikusság szempontjából eretnek álláspontok a reformáció előtt
     nem tudtak egyházzá szerveződni, tehát a hasonlítás nem egy katolikussal, hanem
     egy kereszténnyel törétnt, aki ott és akkor csak katolikus lehetett.

     2/ Arra “használod” a blogom, amire akarod. Nem a nwegativitást “tiltottam”,
     hanem Neked írtam, hogy (talán) szerencsés lenne – főként számodra – ha nem
     feledkeznél el arról (a valószínűleg létezett) pozitív motivációról, ami miatt
     egykor ezt a felekezetet választottad.

     Ps: hálás lennék, ha küldenél egy emailt a luxerik{kukac}gmail.com címre, van
     egy észrevételem, ami megítélésem szeint nem a nyilvánosságra tartozik, de
     szívesen megosztanám Veled.

3.   22 * Jichak Meir írta:
     február 2nd, 2007 | 13:50

     Most nagyon sietek, mar nagyon keves az idom, mert egy ingyenes, nyilvanos
     helyrol internetezem, ahol az idom korlatozott.

     Nem ertem a celzasodat, az unitarizmu es Szent Ferenc idobeli kulonbsegere, en
     ennek, nagyon is tudataban vagyok, epp itt van az erdekessege Williems
     megallapitasanak, a hatalmas nagy kulonbsegben. Itt meg meg kell emlitenem,
     amit kifelejtettem Williemsel kapcsolatban, hogy amint utolag hallottam,
     Indiaban, bodhiszatvava avattak, azt hiszem, hogy ez nagyon sokat nyom nalam a
     latban.

     Ami az unitarizmust illeti, a kovetkezoben megprobalok a kerdesedre valaszolni,
     de nehez helyzetben vagyok, hogy hogy irjak pozitive arrol, amit szukseges
     tevutnak tartok, de lenyegeben nem tudok pozitive irni rola. A masik dolog, hogy
     megrtettem, a negativitas iranti tiltakozasodat, tehat, hogy csak negativ szinben
irtam az Unitarizmusrol, nem hasznalhatom a te blogod neposzeruseget, az en
     negativ propagandam eszkozeul.

4.   21 * Lux Erik írta:
     január 29th, 2007 | 14:21

     ÁLOM:
     “egy kardot tartottam a kezemben, görbe, szélesebb, és közepes hosszúságú,
     amolyan török kard féle, fehéresen ezüstös pengével, sárgaréz markolattal, amúgy
     nagyon szép kard volt, mint látvány, és azon gondolkodtam, hogy mennyiért
     tudnám eladni, de végül nem adtam el, mondom a kard nagyon tetszett.”

     ÉRTELMEZÉS: van valamid, kicsit ódivató, régiségnek tűnő. Csak a gazdasági
     hasznosításán gondolkodtál/gondolkodsz, holott nem arra szolgál, nem azért van.

5.   20 * Lux Erik írta:
     január 29th, 2007 | 14:16

     Amikor Szent Ferenc élt, az unitáriusoknak, amiként egyáltalán a
     protestantizmusnak nyoma sem volt, ezt nyilván Te is tudod, amiként
     valószínűleg arra is gondoltál, hogy a katolicizmus nélkül Dávid Ferec sem az lett
     volna, aki.

6.   19 * Lux Erik írta:
     január 29th, 2007 | 14:13

     Örülök, hogy igazat adsz, még jobban örülnék, ha írnál néhány jó szót az
     unitáriusokról. Miért őket választottad. Nyilván sok mindenben csalódtál, de

     remélhetően nem mindenben. Mi az, ami “nem minden”?

7.   18 * Jichak Meir írta:
     január 29th, 2007 | 10:48

     Elnezesedet kerem, ha az elozoekben foloslegesen locsogtam.

     George Williams egy amerikai univerzalista unitarius, na es itt szurom kozbe,
     hogy pozitivumot is irhattam volna az unitariusokrol, ebben igazad van,
     Williamsban, mint unitariusban benne van a misztikus, ez jo alkalom, hogy
     kiigazitsam hibamat, O egy misztikus peldakep szamomra. Itt az O eseteben nem
     mondhatom, hogy egy konkret tanitasa ragadott meg engem, hanem az ember
     beavatottsaga, ja igen, azt hiszem a pozitiv energia ami sugarzott belole, itt valami
     kisugarzasrol van szo es nem egy kapott tanrol. Inkabb, jelenben azt mondhatom,
     hogy egy szellemi kapcsolatra vagyom vele. Tudod, valami vegtelen szeretet
     sugarzott abbol az emberbol, tenyleg egy unitariussal talalkoztam, akibol
     sugarzott a szeretet, na nem allitom, hogy a szeretet, csak egy unitarius
jellemzoje. Egy nagyon edekes esetem volt vele, vagyis ketszer: a szemembe
     nezett es azt mondta, mintha Szent Ferencet latnam benned. Hat akkor, amikor
     mondta ujdonsult unitarius voltam, es en a Szent Ferencet David Ferencnek
     hallottam es roppant hizlalta a malyamat, de rogton kiderult a tevedes, hogy O
     Szent Ferencet mondott, es nagyon kiabrandultam, meg fel is mergelodtem, hogy
     friss unitarius letemre mit hasonlit engem egy katolikus szentre. Masfel evtizedre
     ra felrtekelodott amit mondott, mivel Szent Ferenc is felertekelodott nagyon a
     szememben. Ne haragudj, hogy ilyen sokat irtam, de csak korbemagyarazni
     tudtam, hogy mit jelent szamomra Geoge Williams. amugy tervezem a vele valo
     internetes kapcsolatfelvetelt.

     Irod, hogy nagyon szukszavu vagyok az almok leirasaban, ezek az almok ilyen
     rovidek, szukszavuak magukban, tobbet nem tudok hozzajuk fuzni, csak ”
     villanasok ” voltak, es meg sok van ilyen. Lehet majd kesobbi almaim
     megmagyarazzak.

     Ez is egy ilyen villanas alom: egy kardot tartottam a kezemben, gorbe, szelesebb,
     es kozepes hosszusagu, amolyan torok kard fele, feheresen ezustos pengevel,
     sargarez markolattal, amugy nagyon szep kard volt, mint latvany, es azon
     gondolkodtam, hogy mennyert tudnam eladni, de vegul nem adtam el, mondom a
     kard nagyon tetszett. Itt elore hangsulyoznom kell, hogy ennyi volt az egesz alom.

     Ujabb alom: mintha Marosvasarhely foteren lettem volna, ahol egy torok,
     mohamedan mecsetbe mentem be, elottem egy oszhalyu, idos holgy ment; bent
     idos, oszhalyu nok es fefiak voltak, en azert mentem be, hogy befogadnak-e, de
     odalepni, a befogadasi engedelyert, megis egy ortodox paphoz leptem, aki fekete
     reverendaban volt, es aki, ha egy kicsit ketelkedve is, de befogadott, mintha egy
     kicsi guny is lett volna az arcan; a tovabbiakban mi felrevonultunk, es ketten
     leultunk a szekekre, minthan szinhazi nezoter lett volna, olyan szekek voltak, es
     tolunk tavolabb, a szekek le voltak teritve, egybe valami nagy vaszonnal, O, a
     pap, a jobbomon ult es erdeklodessel hallgatott engem; a mecsetben, vagy ortodox
     templomban, vegul ez mintha egy kicsit az alomban kavarodott volna ( ilyen
     ortodox katedralis van Vasarhely foteren ) ahogy ultunk, nekem jobb felol, tehat a
     pap feloli reszen a templom falarol a vakolat le volt omolva.
     Na ezt az almot gondolom eleg reszletesen leirtam. Szufi irasok, a gorog atyak
     irasai azt bizonyitjak, hogy a ket vallas misztikaja nagyo kozel all egymashoz, ezt
     Rudolf Otto is allitja, ez a nezetem lehet az alapja az iszlam es az ortodoxia
     osszemosodasanak az alomban

     Ez megint egy nagyon rovid alom, regi es ugy tunik nem kotodik egyik almomhoz
     sem: egy helikopterben egyut voltam, fenn a magasban, Ion Iliescu allamfovel.
     Amikor, ezt az almot almodtam, nem tudom, hogy hatalmon volt-e, vagy csak az
     utan jutott hatalomra.

8.   17 * Lux Erik írta:
     január 27th, 2007 | 12:17
Az életkorodnál fontosabb lenne, hogy összefoglald néhány mondatban, mit
     kaptál szellemileg George Williamstől, mik azok a (dollárra emlékeztető)

     tálentumok (megfelelői)?

     A két álmodról nagyon szűkszavúan írsz ahhoz, semhogy értelmezni merném
     őket. Valószínűleg összefüggenek. A kereszt köti össze az előzőt, és a 17-ben
     elsőként említettet, a másodikat és a harmadikat csak egy asszociáció: (“temetési
     menet”, illetve) “(nem halálfej)”.
     A feketében levő gyászolók és fehér kereszt ellentéte talán arra utalhat, amit
     “örök életnek” szokás nevezni. Mit tanít erről G Williams?

9.   16 * Jichak Meir írta:
     január 25th, 2007 | 10:55

     A kolostor felkeresese, mar megfordult a fejemben.

     A keresztes alom utan idoben nem sokkal, almomban, lattam egy temetesi
     menetet: az emberek feketeben voltak; elul egy nagy feher keresztet vittek.

     Az utobbi ket evben lattam: egy mumia fej ( nem halal fej ) csak megvillant
     almomban; a reakciom a meghokkenes volt, de nem borzadtam vagy feletem.

     Ez is az utobbi ket ev alma: George Williamsot lattam, aki egyetemi tanar az
     Allamokban, osszehasonlito vallastortenetet tanit a kaliforniai Cicoban, es akinek
     eloadasait hallgattam Szegeden a Jaten, es aki beavatott szamba megy; almomban,
     ot nagy dollarermet adott at nekem, amelyeken gyakorlatilag nem lattam semmi
     feliratot, vagy dombormuvet, de inkabb az ezustos szinuk miatt roppant tetszettek;
     magamban gondoltam, hogy nem csoda, hogy olyan eros a dollar, amikor olyan
     nagy es szep. A z almomon kivul ez az ember, a nappali tudatomban valahol a
     gurut jelenti.

     Ha fontos a korom, jelezzed, mert megirom

10. 15 * Lux Erik írta:
     január 23rd, 2007 | 12:42

     Az álmodról (“Egy nagy könyvet fogattam, melyben képek voltak, két képre
     emlékszem: egyik képen a Szent Péter Bazilika volt; a masik képen, egy tóban?,
     vagy öbölben?, lenyeg az, hogy viz vette korul, egy magasan kiemelkedo szikla
     sziget volt, melynek a tetejen, egy templom-kolostor volt lathato, ez nekem a
     Gorog Ortodox Egyhaz Athosz kolostorat jelentette. Erdekes az, hogy amit
     almomban lattam, a sziget kolostort, vegul egy ortodox teologiai konyv boritojan
     lattam viszont, amit nalatok adtak ki magyarul.”)
     A tó/tenger(öböl) az álmokban a lélek (képe. Némely jungiánusok szerint a
     kollektív tudattalané.)
Így a “külső” (a világban levő) vallás központjának, a Szent Péter Bazilika

   képének szép kiegészítője az álmodban…

   Az egy kérdés, hogy ez Neked (nyilván nem függetlenl attól az eddig bejárt lelki
   pályától, amelyről fentebb írtál) neked ” a Görög Ortodox Egyház Athosz
   kolostorát jelentette”, ha csakugyan egy létező kolostor (márpedig, ha egy könyv
   borítóján szerepel…) én bizony, nem novícius jelöltként, csak úgy felkeresném…
   (Egyébként, ha kiderül a könyvből, melyik kolostor, és hol van?)

11. 14 * Lux Erik írta:
   január 23rd, 2007 | 12:31

   Azt értem, hogy “Az unitarizmus szaraz racionalitas, benne a misztika, a
   spiritualitas hianya nem felelt meg”, azt kevésbé (de nem is rám, és nem is az
   olvasókra tartozik), hogy mi vonzott hozzájuk. (Illetve annyiban igen, hogy ne
   csak az árnyoldalukról essék szó.)

12. 13 * Lux Erik írta:
   január 23rd, 2007 | 12:29

   Nem hiszem, hogy “a lelki élethez kötődő hiúság” “egy alapvető gyengeseg”-ed
   lenne, természetesnek vélem. Az más kérdés, hogy helyes-e, és (meglehetősen
   nagy munkával) tlán változtatható.
   Mindazonáltal az álszerénységet nemcsak undorítóbbnak, de kártékonyabbnak
   vélem. Amiként kártékony llehet a dolgok pld “á, semmiség”-ként való
   lebecsülése is…

13. 12 * Jichak Meir írta:
   január 23rd, 2007 | 10:47

   Itt a keresztes alomban, pontositanom kell az emberek tekintetet illetoen: az
   emberek , vagyis egy ember tekintete, mert csak egy embert lattam,
   szegyenerzetet keltett bennem. Nem volt ho a hegyen vagyis nem volt feher.
   Lenyegeben nem vilagos, hogy hegyen voltam-e, amikor szakitottam fel a
   keresztet, csak az erzesem volt az mintha nagyon magasan lennek, mintha a vilag
   tetejen. Az igaz, hogy a lalki elethez kotodik egy jo adag hiusag, ennek teljesen
   tudataban vagyok, azt hiszem ez nalam egy alapveto gyengeseg, azt hiszem a
   blogom is egy kesz bizonyitaka ennek. Nem olyan reg almomban lattam, nem
   voltam fenn rajta, csak vele szemben a takintatemet ra szegeztem, egy nagy feher,
   kekes hegyet.
   Azt hiszem, hogy az alamaim ertelmezesehez, nagyon fontos ismerned a taologiai
   karrieremet. Ot evet vegeztem Gyulafehervart az ottani romai katoliku teologian,
   otod ev utan ott hagytam, hat eves ott a teologia. Utana, Szaszmedgyesen, egy
   katolikus plebanian, sekrestyes es harangozo voltam. Utana attertem az Unitarius
   Egyhazba es elvegeztem Kolozsvart az unitarius teologiat, hogy vegul, unitarious
lelkesz legyek Kokosben, ahol most is elunk. Ket ev es kilenc honap utan,
   kileptem a papsagbol, es vegul, egy ido utan az Unitarius Egyhazbol is, jelenleg
   nem tartozom semmijen felekezethez, szektahoz sem. Az unitarizmus szaraz
   racionalitas, benne a misztika, a spiritualitas hianya nem felelt meg. Ugy erzem,
   hogy annak ellenere, hogy a katolikus egyhaz dogmetikai szimbolumait ontologiai
   valosagukban nem tudom elfogadni, a szimbolumok kepi valosagai megis mintha
   a lelkem melyen lennenek. Erzelmileg nagyon kotodom Jezus eletehez, ugy ahogy
   en ertelmezem. Az utobbi idoben nagyon melyen hatottak ram a gorog atyak es
   ebbol kiflyolag a gorogkeleti ortodoxia, mintha melyebben kezdene erinteni, mint
   a katolicizmus. Na, hogy tovabb ne untassalak, leirom, azt hiszem, egy a fentieket
   tukrozo almomat.
   Kovetkezik az alom: Egy nagy konyvat fogattam, melyben kepek voltak, ket
   kepre emlekszem: egyik kepen a Szent Peter Bazilika volt; a masik kepen, egy
   toban?, vagy obolben?, lenyeg az, hogy viz vette korul, egy magasan kiemelkedo
   szikla sziget volt, melynek a tetejen, egy templom-kolostor volt lathato, ez nekem
   a Gorog Ortodox Egyhaz Athosz kolostorat jelentette. Erdekes az, hogy amit
   almomban lattam, a sziget kolostort, vegul egy ortodox teologiai konyv boritojan
   lattam viszont, amit nalatok adtak ki magyarul.
   A kereszt szimbolumhoz hozza kell fuznom meg azt, hogy a legmelyebben
   belemivodott szimbolum, lehet ezer nagyon furcsa az en, vgyis nem volt
   termeszetes az en unitariussagom.

14. 11 * Lux Erik írta:
   január 20th, 2007 | 10:03



   Akár a 4-ben elküldött álmod “előzménye” is lehet a 11-es.

   A tradícionális, (az álmodban is “csak”) szimbólumként létező keresztet a
   válladra veszed, és ezzel eleveníted a hagyományt. (Ahogyan a 8-as alatt levő
   értelemezésemben is azt emelem ki, hogy az álom tartalmad összhangban van
   Jézus életével, de nem azonos azzal, “csak” ugyanarra, a tökéletességre
   mutatnak.)
   Figyelemre méltó, hogy a rögzített keresztet “felszakítod”, a válladra veszed, és
   ezzel dinamizálod. Kiemeled a kvázi “növényi létből”.
   Némi – de csak ha életszentség vonatkozásában beszélünk – hiúság is

   érzékelhető: “figyeltem, hogy az emberek látnak-e”, de ez több éves álmod.

   “Ahol már a kereszt a vállamon volt, ott már zöld mező volt.” Ahol a kereszt
   statikus volt (ahol a talapzatában állt), ott havas volt a táj? Ha igen (vagy ehhez
   hasonló), akkor szép: álmod a dinamikos keresztet és az életet összekapcsolja.

15. 10 * Jichak Meir írta:
   január 19th, 2007 | 16:38
Nagyon regi alom, vgy 15 eve almodtam. Mintha egy hegycsucson lettem volna,
   de ez nem vilagos, valami magason. Ott volt egy magas fa talapzat, amelyen egy
   nagy fekete vas kereszt volt. A kereszt vastag, hosszu csavarokkal volt a fa
   talapzathoz rogzitve. Azokat a vastag csavarokat felszakitottam, lenyegeben
   levettem onnan a keresztet es a jobb vallamra vettem es ugy vittem, bakomon a
   felesegemmel, es kozben figyeltem, hogy az emberek latnak-e. Ahol mar a kereszt
   a vallamon volt ott mar zold mezo volt. A kereszt felszakitasa es vivese az
   alomban nam jelentett fizikai nehezseget.
   Udv. JIchak Meir

16. 9 * Lux Erik írta:
   január 19th, 2007 | 12:27

   9-re. Várom az álmaid, mert az általad felvetett témák túől kevés fogódzót adnak
   ahhoz, hogy érdemben tudjak reagálni rájuk. Így csak két megjegyzésem lenne:
   1/ “Az álomszimbólum, és a gyerekkor önkéntelen szimbólumvonazalmai”:
   izgalmas téma, számomra valószínűbb, hogy a szimbólumok személyes
   beágyazódásához, kisugárzásuk belső térképéhez juthatsz így közelebb. Ami
   persze – legalább részben – magyarázhatja módosulásukat is.
   2/ Amit az “uttalanság útjáról” írsz, izgalmas, de ne feledd, hogy én a 4-ben leírt
   álmod ismerem annyira, amennyire leírtad, és azt tudom, hogy teológiát tanultál.
   Ezekből még nem evidens módon következik…

17. 8 * jichakmeir írta:
   január 17th, 2007 | 14:12

   Kedves Erik !

   Na vegre ratalaltam, hogy hova is irtam be a megjegyzeseimet almaimat, itt
   tovabbra is folytathatjuk, nyilvanosan az eszmecseret. Tudod kezdo vagyok, azert
   nem talaltam a multkor ide. Most mar nem muszaj emailben valaszolj. Koszi a
   valaszodat. Kozelebbrol emailban is irok.
   Nagyon reg foglalkozom az almokkal. Almaimban nagyon sok mindent elore
   latok: kovetkezo napi esemenyeket; megalmodok elore politikai esemenyeket,
   peldaul elore lattam a szekelyfoldi magyar gyerekvereseket( amugy
   Szekelyfoldon elek)
   Nagyon sok almom figyelmeztetett veszelyekre, amiket a figyelmezteteseknek
   koszonhetoen elkerultem.
   Szamomra nagyon fontos az alomfejtesben, nem is annyira, ugymond, csak ‘
   tudni ‘ a jelentes, hanem a szimbolumot kapcsolatba hozni lelki vilagom belso
   allapotaival, vagy helyesebben folyamataival, es eletvitelemmel
   Erdekes dolgot fedeztem fel: az alkimia szimbolumainak Mircea Eliade fele
   ertelmezese, vagy az alkimia Julius Evola fele ertelmezese, nagyban segitett az
   alomszimbolumaimnak az ertelmezeseben. AZ ertelmezeseket inkabb
   osszeszedegetem az olvasmanyaimbol, mint peldaul Jung alkimia magyarazatai.
   A masik amire most figyelek, az alomszimbolumaim es gyerekkorom onkentelen
szimbolumvonzalmai, ezt ujabban roppant fontosnak tartom. Hogy peldat is adjak
   erre: Gyerek koromban volt egy foldgombom, ami mondhatom az egesz
   gyerekkoromat kitoltotte, meghatarozta, es a neked irt marvanygomb
   alomszimbolum kozotti kapcsolat.
   Amugy a te alomertelmezesed nagyon kozel all az en ertelmezesemhez. En
   megint az intelektus tulhajtasanak a csapdajaba estem. Azt hiszem a Belso
   Mesterem egy olyan egyszeru lelki utat mutat, amit felek elhinni, hogy egyaltalan
   lelki eletnek nevezheto-e, de neki van igaza, tovabb annyira egyszerunek kell
   lennem, hogy az mar az uttalansag utja, lehet ezert kezdtem vonzodni a sivatagi
   atyak irasaihoz, az utobbi idoben, de a legegyszerubb az lesz, hogy leteszem a
   konyvet, mert rajottam, hogy az a legnagyobb ellensege a lelki eletnek.
   Kozelebbrol folytatom, mert sajnos, nekem az internett nem a lakasunkon van,
   hanem nyilvanos helyt, amely ingyenes, de epp ezert korlatolt. Szia Jichak Meir A
   kovetkezoben almot is irok. Most mar tudom, hogy hol kell keresnem a
   valaszaidat.

18. 7 * Lux Erik írta:
   január 16th, 2007 | 10:52

   “…térdet hajtottam egy szürke márvány gömb előtt amelyen volt egy felfelé
   mutató kúp, ez a templom tabernakuluma volt.”


   1/ A gömb a tökéletesség szimbóluma. A tökéletességet tisztelni.
   Ez nem minden templomi prédikációból, sőt nem is minden teológiai műböl
   olvasható ki – és főként nem ilyen egyértelműen. Álmod elég sok templomi és
   teológiai “koszt” eltakarított a vallásról, pontosabban az arra vonatkozó
   képzetekről.

   2/ A kúp legalább két jelentésű.
   a/ Mutathat (de legalább is utalhat) a szimbólumról arra, akinek a szimbóluma.
   b/ Különösen ha kúp piramisszerű volt álmodba, talán a piramisnak azt a
   jelentését hozhatja be, amit a legevidensebbnek tartok: a két világ (ennek,
   amelyben élünk, és annak, ahová holtunk után kerülünk) találkozási pontja (és
   ezzel összekötöttségének szimbóluma).


   c/ Talán a kettő (a/ és b/) együtt.

   3/ És erről a két (inkább összecsengő, semmint egymást kizáró)jelentésről állította
   az álmod, hogy a szentség helye (tabernákulum).

   Abban az értelemben is (talán) hogy a tökéletersség tisztelete (amely nyilván
   magábn foglalja az arra való törekvést is), és az azzal való összekötöttség lehet
   forrása a(z élet)szentségnek.
   És abban az értelemben is, hogy Jézus (akinek testévé és vérévé átlényegült
kenyert és bort takarja és tartja a tabernákulum) Fiúként a tökéletesség,
   inkarnációjával, majd pedig feltámadásával és mennybe menetelével pedig

   tökéletesen     (“ide” is, és vissza is) összekapcsolta a két szférát. (Nem csak
   mint a piramisnak a felkelő naptól aranyló csúcsa, sttikusan, hanem sorsként: azaz
   dinamikusan.)

19. 6 * Lux Erik írta:
   január 15th, 2007 | 11:56

   A 4-ben leírt álomról:

   1/ “kiléptem a teológia epületébő és átmentem egy tiszta szürke márvány
   épületbe”.

   a/ Amit az álmod (Belső Mestered         ) üzen, az kívül van a teológián.
   Nem abban az értelemben, hogy (feltétlenül) ellentmondana neki, hanem abban az
   értelemben, hogy (még) nem része. A teológiai nem tartalmazza azt, amit az
   álmod mond.
   b/ Az üzenet tisztábban vallási jelentésű, mint a teológia.
   A vallás (nagyon leegyszerűsítve) isten-ember kapcsolatának az egyik oldala. Az,
   amelyik az emberből irányul Isten felé. Hogy ennek része és általában a kezdete
   olyan esemény(ek), ahol Isten létesít kapcsolatot (általában) a vallás alapítóval, az
   igyaz ugyan, de ezek az események, noha noha részei a vallásnak, nem,csak
   vallási, hanem sorsesemények, amelykből aztán agy vallás lesz, vagy részei
   lesznek valamely vallásnak, vagy épp őrületként kepülnek kanonizálásra.
   A teológia “csak” az isten-ember kapcsolatára vonatkozó gondolat(ok
   rendszerezett és hivatalos változata). Tehát álmod nem(csak) teológiai, hanem
   vallásos (aminek persze lehetnek teológiai vonatkozásai is).

   2/ A vallásos vonatkozás ünnepélyes, templomszerű. A templomhoz hasonlatosan

   és a(z álmodban elhagyott) teológia épületével     (milyen szép szimbólumot
   használ az álmod!) szemben (? – ezt Te tudod, mert az elküldött álom leírásod

   ebből a szempontból nem tartalmaz utalás) az üzenet TISZTA.            és szürke
   (márvány).
   A szürkeség talán (és esetleg) arra utal, hogy az üzenet intellektuálisan kevésbé
   csillogó-villogó, mint amikhez teológiai tanulmányaid során hozzászoktál.

   Engedelmeddel, némi szünet után folytatom az elemzést, mert egy határidős
   munkán dolgozom. Ha emailt küldenél a luxerik(kukac)gmail.com címre, akkor
   jelezném, ha a váalsz folytatása megszületett. Ugyanakkor szerencsésnek tartom,
   hogy levelezésünk nyilvánosan, a blog felületén zajlik. Üdv: LE

20. 5 * jichakmeir írta:
   január 11th, 2007 | 11:28
Az elozo a 4. hozzaszolashoz tartozik a kovetkezo: a kup lenyegeben egy piramis
   volt a gombon ami egybe volt vele. Varom hozzaszollasodat.

21. 4 * jichakmeir írta:
   január 11th, 2007 | 11:24

   A Belso Mesterem az almaimon keresztul vezet, tanit. Azt hiszem, hogy ez a
   kijelentes fedi leginkabb az almok szerepet a lelki eletemben. Nem olyan reg
   erdekes almom volt: Gyulafehervart ( Erdely) kileptem a teologia epuletebol es
   atmentem egy tiszta szurke marvany epuletbe, ahol terdet hajtottam egy szurke
   marvany gomb elott amelyen volt egy felfele mutato kup, ez a templom
   tabernakuluma volt. Masok is voltak, akik terdepelve raszegeztek a tekintetuket a
   tabernakulumra. Itt meg kell jegyeznem, hogy teologiat vegeztem, Romaniaban
   Kokosben elek. Azt hiszem, hogy felre teszem a konyveket es a szemlelodesnek
   elek. Legalkalmasabb kepek szamomra a szemlelodesre az alomszimbolumok, ez
   kotodik az elozo kijelenteseimhez. Udvozol Jichak Meir

22. 3 * Lux Erik írta:
   január 8th, 2007 | 15:17

   Első hozzászólásoddal (az utolsó szó kivételével) egyetértek. (A kinyilatkoztatás
   kötött fogalom, amit – a saját zsidó-keresztény kulturkörünkön belül – a
   különböző felekezetek az általuk legitimnek tartott bibliai könyvek összességével
   azonosítanak. A különböző felekezeteken eltérő mértékben, de legitimnek
   ismernek el misztikus élményeket, amit kinyilatkoztatástól főként csak az
   különböztet meg, hogy az utóbbiakat a Biblia tartalmazza, az előbbieket nemcsak.
   (De ez, amit zárójelek között írtam, csak terminológiai pontosítgatás.)

   Azzal, hogy a “vallasi szimbolumaink leginkabb almainkban elnek” lényegében
   egyetértek. Abban az esetben, ha az élnek az elevennek olyasféle jelentésére utal,
   aminek ellentéte az üres/kiüresedett (szimbólum).

23. 2 * jichak meir írta:
   január 3rd, 2007 | 14:54

   vallasi szimbolumaink leginkabb almainkban elnek

24. 1 * jichak meir írta:
   január 3rd, 2007 | 14:47

   sokan, kulonbozo tehnikakall keresik a misztikus elmenyeket es kozben nem
   veszik eszre, hogy almukban ingyen kapjak a kinyilatkoztatast
Nagy Attila Pulikának ez az élet csúcsa!

Szóval e hegy csúcsán érzed magad mi? És ugyan mitől? Attól-e hogy a Mérleg-karmád
(Párkapcsolati kiegyenlítődési oldódási és konkrétan a szerelemi boldogságra való
képtelenség!) feloldása gyanánt, “végre” egy általad őrületbe kergetett, otromba nővel
kell “szerelmeskedned” és annak a betegnyugdíjából élősködve, annak a repedt falú
jobbágy-putrijában, nyomoronc - szegényen és mocskosan és büdösen kell élned és így
járnod a feleséged rokonaival és egyben szomszédokkal szemben általad indított bírósági
perekre, ahol a bírósig folyóson ls a tárgyaló teremben elhúzódnak és kimenekülnek
előletek az emberek az utálatos bűztől, amit magatokból árasztotok a sok hetes és talán
több hónapos (A táli...) mosdatlanság következtében?
Ez aztán a hegycsúcs! Mindenki kövesse a magasztosan fennkölt, kökösi hamis-prófétát a
munkakerülő élősdit: putri-pulit, aki magát ilyen irigylésre méltó szellemi magasságokba
felvitte!

More Related Content

What's hot

Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezése
Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezéseNagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezése
Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezéseSzilárd Kozma
 
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.Kozma Botond Szilárd
 
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...Nagy Attila (Mihai)
 
A FÉNY KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁN
A FÉNY  KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁNA FÉNY  KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁN
A FÉNY KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁNHiolhi Lucia
 
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciója
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciójaKozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciója
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciójaSzilárd Kozma
 
Kovács Gábor magia és hit
Kovács Gábor magia és hitKovács Gábor magia és hit
Kovács Gábor magia és hittiborius01
 
Ferencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaFerencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaArany Tibor
 
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), torontoBodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), torontomagyartortenelem
 
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáira
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáiraVallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáira
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáiraNagy Attila (Mihai)
 
Vigília 2007.márc.20.Jálics F
Vigília 2007.márc.20.Jálics FVigília 2007.márc.20.Jálics F
Vigília 2007.márc.20.Jálics FArany Tibor
 
Reformáció 500 – Sola Scriptura
Reformáció 500 – Sola ScripturaReformáció 500 – Sola Scriptura
Reformáció 500 – Sola ScripturaSzarka János
 
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltam
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltamA feminista vasász kiválasztott célpontja voltam
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltamKozma Botond Szilárd
 
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazság
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazságKozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazság
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazságKozma Botond Szilárd
 

What's hot (16)

Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezése
Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezéseNagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezése
Nagy Puli kétségbe vonhatatlan önleleplezése
 
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.
Kozma Szilárd: Van akit nem lehet i.
 
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...
Vallásos anarchizmus - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus az em...
 
AMERIKA, ÓH...
AMERIKA, ÓH...AMERIKA, ÓH...
AMERIKA, ÓH...
 
A FÉNY KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁN
A FÉNY  KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁNA FÉNY  KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁN
A FÉNY KIRÁLYNŐJÉNEK MEGJELENÉSEI SZŐKEFALYÁN
 
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciója
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciójaKozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciója
Kozma Szilárd: Az anyag és a fizikai világ szakrális - megváltási funkciója
 
Kovács Gábor magia és hit
Kovács Gábor magia és hitKovács Gábor magia és hit
Kovács Gábor magia és hit
 
Ferencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaFerencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónika
 
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), torontoBodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
 
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáira
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáiraVallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáira
Vallásos anarchizmus - Válaszom Hanter ügyetlen sztreotípiáira
 
Vigília 2007.márc.20.Jálics F
Vigília 2007.márc.20.Jálics FVigília 2007.márc.20.Jálics F
Vigília 2007.márc.20.Jálics F
 
1985
19851985
1985
 
Reformáció 500 – Sola Scriptura
Reformáció 500 – Sola ScripturaReformáció 500 – Sola Scriptura
Reformáció 500 – Sola Scriptura
 
Kökös
KökösKökös
Kökös
 
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltam
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltamA feminista vasász kiválasztott célpontja voltam
A feminista vasász kiválasztott célpontja voltam
 
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazság
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazságKozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazság
Kozma Szilárd: Barátom platón, de nagyobb barátom az uigazság
 

Viewers also liked

Kozma Szilárd: Anyagi áldás?
Kozma Szilárd: Anyagi áldás? Kozma Szilárd: Anyagi áldás?
Kozma Szilárd: Anyagi áldás? Szilárd Kozma
 
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?Szilárd Kozma
 
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatása
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatásaAz öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatása
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatásaSzilárd Kozma
 
5 A polaritas egyetemes törvénye
5 A polaritas egyetemes törvénye5 A polaritas egyetemes törvénye
5 A polaritas egyetemes törvényeSzilárd Kozma
 
A Tarot beavatási rendszere
A Tarot beavatási rendszereA Tarot beavatási rendszere
A Tarot beavatási rendszereSzilárd Kozma
 
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!Szilárd Kozma
 
A két sorsképlet tükrében
A két sorsképlet tükrébenA két sorsképlet tükrében
A két sorsképlet tükrébenSzilárd Kozma
 
A tudatos természetes taplalkozásról
A tudatos természetes taplalkozásrólA tudatos természetes taplalkozásról
A tudatos természetes taplalkozásrólSzilárd Kozma
 
Asztrológia és kereszténység
Asztrológia és kereszténységAsztrológia és kereszténység
Asztrológia és kereszténységSzilárd Kozma
 
Az Igazi Spirituális Tisztanlatásról
Az Igazi Spirituális TisztanlatásrólAz Igazi Spirituális Tisztanlatásról
Az Igazi Spirituális TisztanlatásrólSzilárd Kozma
 
Az egyetemes Karma-teremtő: a Lilith
Az egyetemes Karma-teremtő: a LilithAz egyetemes Karma-teremtő: a Lilith
Az egyetemes Karma-teremtő: a LilithSzilárd Kozma
 
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat?
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat? Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat?
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat? Szilárd Kozma
 

Viewers also liked (12)

Kozma Szilárd: Anyagi áldás?
Kozma Szilárd: Anyagi áldás? Kozma Szilárd: Anyagi áldás?
Kozma Szilárd: Anyagi áldás?
 
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?
MIből él meg a rágalmazó-besúgó, Nagy Attila Puli?
 
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatása
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatásaAz öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatása
Az öröklődő anyai égi karma felfedezésének bemutatása
 
5 A polaritas egyetemes törvénye
5 A polaritas egyetemes törvénye5 A polaritas egyetemes törvénye
5 A polaritas egyetemes törvénye
 
A Tarot beavatási rendszere
A Tarot beavatási rendszereA Tarot beavatási rendszere
A Tarot beavatási rendszere
 
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!
Kozma Szilárd: Az AIDSZ tényleges - szelemi - okai!
 
A két sorsképlet tükrében
A két sorsképlet tükrébenA két sorsképlet tükrében
A két sorsképlet tükrében
 
A tudatos természetes taplalkozásról
A tudatos természetes taplalkozásrólA tudatos természetes taplalkozásról
A tudatos természetes taplalkozásról
 
Asztrológia és kereszténység
Asztrológia és kereszténységAsztrológia és kereszténység
Asztrológia és kereszténység
 
Az Igazi Spirituális Tisztanlatásról
Az Igazi Spirituális TisztanlatásrólAz Igazi Spirituális Tisztanlatásról
Az Igazi Spirituális Tisztanlatásról
 
Az egyetemes Karma-teremtő: a Lilith
Az egyetemes Karma-teremtő: a LilithAz egyetemes Karma-teremtő: a Lilith
Az egyetemes Karma-teremtő: a Lilith
 
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat?
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat? Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat?
Kozma Szilárd: Tényleg fel kell áldozni az apákat?
 

Similar to A hülyeség csúcsán

Ferencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaFerencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaArany Tibor
 
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdfInsemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdfNagy Attila (Mihai)
 
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), torontoBodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), torontomagyartortenelem
 
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdfInsemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdfNagy Attila (Mihai)
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdfNagy Attila (Mihai)
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdfNagy Attila (Mihai)
 
Gyergyã³ tã¶rtã©nete
Gyergyã³ tã¶rtã©neteGyergyã³ tã¶rtã©nete
Gyergyã³ tã¶rtã©neteMircea Tivadar
 
Putti üzeni Pasarétre…
Putti üzeni Pasarétre…Putti üzeni Pasarétre…
Putti üzeni Pasarétre…Arany Tibor
 
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetem
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetemAkinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetem
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetemSzilárd Kozma
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdfNagy Attila (Mihai)
 
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...Nagy Attila (Mihai)
 
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptx
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptxPope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptx
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptxMartin M Flynn
 
Feljegyések, Insemnari - Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebook
Feljegyések, Insemnari -  Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebookFeljegyések, Insemnari -  Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebook
Feljegyések, Insemnari - Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebookNagy Attila (Mihai)
 

Similar to A hülyeség csúcsán (16)

Ferencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónikaFerencz Ervin - krónika
Ferencz Ervin - krónika
 
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdfInsemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 7 - 2023 iuli 12.pdf
 
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), torontoBodnar zsigmond   szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
Bodnar zsigmond szellemi haladasunk torvenye (1892), toronto
 
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdfInsemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2023 iuli 15 - 2023 iuli 23.pdf
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 dec 8 - 2022 dec 12.pdf
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 noi 24 - 2022 noi 29.pdf
 
Gyergyã³ tã¶rtã©nete
Gyergyã³ tã¶rtã©neteGyergyã³ tã¶rtã©nete
Gyergyã³ tã¶rtã©nete
 
Putti üzeni Pasarétre…
Putti üzeni Pasarétre…Putti üzeni Pasarétre…
Putti üzeni Pasarétre…
 
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetem
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetemAkinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetem
Akinek és aminek az anyagi krízist és a megoldást is köszönhetem
 
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdfInsemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdf
Insemnari, feljegyzések - 2022 mart 16 - 2022 mart 19.pdf
 
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...
Jegyzet - Bőjte Csaba ferences pap, ki az Udemeré propagandistájává zülött, m...
 
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptx
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptxPope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptx
Pope Francis in Hungary - April 2023 (Hungarian).pptx
 
1982
19821982
1982
 
1981
19811981
1981
 
Feljegyések, Insemnari - Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebook
Feljegyések, Insemnari -  Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebookFeljegyések, Insemnari -  Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebook
Feljegyések, Insemnari - Gondolatok a facebookon, ganduri pe facebook
 
Interju lehener z_suzsa
Interju lehener z_suzsaInterju lehener z_suzsa
Interju lehener z_suzsa
 

More from Szilárd Kozma

A gonosz Nagy Attila Puli nem alszik
A gonosz Nagy Attila Puli nem alszikA gonosz Nagy Attila Puli nem alszik
A gonosz Nagy Attila Puli nem alszikSzilárd Kozma
 
Harmadik levelem nagy attila pulihoz
Harmadik levelem nagy attila pulihozHarmadik levelem nagy attila pulihoz
Harmadik levelem nagy attila pulihozSzilárd Kozma
 
Az ember öt spirituális összetevője
Az ember öt spirituális összetevőjeAz ember öt spirituális összetevője
Az ember öt spirituális összetevőjeSzilárd Kozma
 
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvényeSzilárd Kozma
 
9 A szeretet egyetemes törvénye
9 A szeretet egyetemes törvénye 9 A szeretet egyetemes törvénye
9 A szeretet egyetemes törvénye Szilárd Kozma
 
8 - A fejlödes egyetmes torvenye
8 - A fejlödes egyetmes torvenye8 - A fejlödes egyetmes torvenye
8 - A fejlödes egyetmes torvenyeSzilárd Kozma
 
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás törvénye
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás  törvénye7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás  törvénye
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás törvényeSzilárd Kozma
 
4 A nemek egyetemes törvénye
4 A nemek egyetemes törvénye4 A nemek egyetemes törvénye
4 A nemek egyetemes törvényeSzilárd Kozma
 
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvényeSzilárd Kozma
 
1 - A mágia es teremtés törvénye
1 - A mágia es teremtés törvénye1 - A mágia es teremtés törvénye
1 - A mágia es teremtés törvényeSzilárd Kozma
 
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...Szilárd Kozma
 
A Szkeptikusok fatális tévedései
A Szkeptikusok fatális tévedéseiA Szkeptikusok fatális tévedései
A Szkeptikusok fatális tévedéseiSzilárd Kozma
 
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmel
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmelSzerelem és szexualitás asztrológusi szemmel
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmelSzilárd Kozma
 
Szabadakarat. Létezik-e?
Szabadakarat. Létezik-e? Szabadakarat. Létezik-e?
Szabadakarat. Létezik-e? Szilárd Kozma
 
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?Szilárd Kozma
 
A hét karmikus Program leírása
A hét karmikus Program leírásaA hét karmikus Program leírása
A hét karmikus Program leírásaSzilárd Kozma
 
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyei
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyeiAz Otthonszulesre való felkészülés előnyei
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyeiSzilárd Kozma
 

More from Szilárd Kozma (20)

A gonosz Nagy Attila Puli nem alszik
A gonosz Nagy Attila Puli nem alszikA gonosz Nagy Attila Puli nem alszik
A gonosz Nagy Attila Puli nem alszik
 
Harmadik levelem nagy attila pulihoz
Harmadik levelem nagy attila pulihozHarmadik levelem nagy attila pulihoz
Harmadik levelem nagy attila pulihoz
 
Filmek a lényegről
Filmek a lényegrőlFilmek a lényegről
Filmek a lényegről
 
Az ember öt spirituális összetevője
Az ember öt spirituális összetevőjeAz ember öt spirituális összetevője
Az ember öt spirituális összetevője
 
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye
10 Az abszolutum, avagy az Úr egyetems törvénye
 
9 A szeretet egyetemes törvénye
9 A szeretet egyetemes törvénye 9 A szeretet egyetemes törvénye
9 A szeretet egyetemes törvénye
 
8 - A fejlödes egyetmes torvenye
8 - A fejlödes egyetmes torvenye8 - A fejlödes egyetmes torvenye
8 - A fejlödes egyetmes torvenye
 
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás törvénye
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás  törvénye7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás  törvénye
7. A karma és a sors, valamint a hatás és a visssza hatás törvénye
 
6 ritmus es-cilkus
6 ritmus es-cilkus6 ritmus es-cilkus
6 ritmus es-cilkus
 
4 A nemek egyetemes törvénye
4 A nemek egyetemes törvénye4 A nemek egyetemes törvénye
4 A nemek egyetemes törvénye
 
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye
2 - A hangoltság (vibráció) .és a vonzás törvénye
 
1 - A mágia es teremtés törvénye
1 - A mágia es teremtés törvénye1 - A mágia es teremtés törvénye
1 - A mágia es teremtés törvénye
 
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...
Bevezetö az életünket és a létet irányító-szabályozó egyetemes törvények leír...
 
A Szkeptikusok fatális tévedései
A Szkeptikusok fatális tévedéseiA Szkeptikusok fatális tévedései
A Szkeptikusok fatális tévedései
 
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmel
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmelSzerelem és szexualitás asztrológusi szemmel
Szerelem és szexualitás asztrológusi szemmel
 
Szabadakarat. Létezik-e?
Szabadakarat. Létezik-e? Szabadakarat. Létezik-e?
Szabadakarat. Létezik-e?
 
Szabadszules
SzabadszulesSzabadszules
Szabadszules
 
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?
Reinkarnacio. Mese, vagy valóság?
 
A hét karmikus Program leírása
A hét karmikus Program leírásaA hét karmikus Program leírása
A hét karmikus Program leírása
 
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyei
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyeiAz Otthonszulesre való felkészülés előnyei
Az Otthonszulesre való felkészülés előnyei
 

A hülyeség csúcsán

  • 1. Nagy Attila Puli misztikus álmairol... A Kökösi Nagy misztikus és anarchista Próféta, a másik (Az igazi?) proféta - művész nevén: jichak meirként, tehát mégis titokban, álomfejtés-leckéket vesz annak érdekében, hogy a sarlatán asztrológust ezek segítségével jobban leleplezhesse. És az semmi, de micsoda önhízelgő „beavatási” álmai vannak (A hegy csúcsán, vagyis a lét csúcsán!) (Alulról felfelé – sorrendben kell olvasni.) Íme, micsoda nagy szakértelemmel is bír az a volt besúgóm és adósom, aki nagyképűen megállapítja a Neten, hogy én gyenge szakember és szélhámos személy vagyok! 2012.05.05. 23:36 keltezéssel, Violetta Joó írta: Puli egy álomfejtő honlapra is írt, alulról kezdődik: http://www.alomfejto.hu/?page_id=64 1. 24 * jichak meir írta: február 20th, 2007 | 10:35 Na most mar felfogtam, hogy mi volt a celzasod Szent Ferenccel kapcsolatban. A felreertest az okozta, hogy en a katolikus teologian nem sokat foglalkoztam Szent Ferenccel, es igy a hivatalos katoliku allasponton kivul, egyebet nem tudtam rola, ott meg nem nagyon alltak elo, hogy biza rebelis volt a Szent. En nem olyan reg tudtam meg, egy a szegedi rendhazat otthagyott noviciustol, hogy Ferenc pater, biza a Szentiras es az egyhaz autoritasat is tagadta, na ekkortol lett szinpatikus nekem a Szent. Most mar ertem Williamsot is meg teged is, amugy te vilagitottad meg nekem annyi ev tavlatabol, hogy mi volt Williams mondasanak az ertelme. Alom: Nem olyan reg almodtam, hogy egy folyo kozepen levo szigeten voltam, a folyo, mintha aradoban lett volna, vilagos hamu szurke szinnel, egy kicsit athajolva a feherbe. Neztem, az alomban, hogy ha megarad a folyo, a szigeten biztonsagban leszek-e, nem sodorja-e majd el az aradas a szigetet. Ahogy jobban megneztem a szighetet, lattam, hogy a szigeten egy nagy haromszog alaku hegy van, melynek a csucsan egy templom, ekkor megnyugodtam, hogy a sziget megbirja az aradast es en nem leszek veszelyben. Alom: Egy vendeglobe tertem be, ahol egy ferfi ult az asztalnal, feher ingben. Nagyon sok ajtot lattam, es nem tudtam, hogy hol a kijarati ajto. Odaleptem a feheringes ferfihez, aki hattal volt nekem, es megkerdeztem, hogy hol a kijarat, a ferfi megmutatta, de az arcat nem lattam. Ennyi az alom.
  • 2. Az erdekes az, hogy ez az elso eset, hogy ha el vagyok tevedve almomban es erdeklodok a helyes irany irant, ferfi igazit utba. Eddig, igaz csak vagy haromszor tortent meg ket ev alat, hogy almomban eltevedtem, mindig egy gyonyoru, de szamomra ismeretlen no mutatott utat. 2. 23 * Lux Erik írta: február 2nd, 2007 | 16:37 Azt hjiszem két dolgot félreértettél: 1/ Szent Ferenc és az Unitarizmus – nyilván általad is ismert – időbeli különbbségét csak azért hangsúlyoztam. mert az írtad “es nagyon kiabrandultam, meg fel is mergelodtem, hogy friss unitarius letemre mit hasonlit engem egy katolikus szentre”. Arra akartam – ezek szerint sajnos sikertelnül – célozni, hogy Szenet Ferenc korában Európának azon a felén valaki vagy katolikus volt, vagy katolikus. (A katolikusság szempontjából eretnek álláspontok a reformáció előtt nem tudtak egyházzá szerveződni, tehát a hasonlítás nem egy katolikussal, hanem egy kereszténnyel törétnt, aki ott és akkor csak katolikus lehetett. 2/ Arra “használod” a blogom, amire akarod. Nem a nwegativitást “tiltottam”, hanem Neked írtam, hogy (talán) szerencsés lenne – főként számodra – ha nem feledkeznél el arról (a valószínűleg létezett) pozitív motivációról, ami miatt egykor ezt a felekezetet választottad. Ps: hálás lennék, ha küldenél egy emailt a luxerik{kukac}gmail.com címre, van egy észrevételem, ami megítélésem szeint nem a nyilvánosságra tartozik, de szívesen megosztanám Veled. 3. 22 * Jichak Meir írta: február 2nd, 2007 | 13:50 Most nagyon sietek, mar nagyon keves az idom, mert egy ingyenes, nyilvanos helyrol internetezem, ahol az idom korlatozott. Nem ertem a celzasodat, az unitarizmu es Szent Ferenc idobeli kulonbsegere, en ennek, nagyon is tudataban vagyok, epp itt van az erdekessege Williems megallapitasanak, a hatalmas nagy kulonbsegben. Itt meg meg kell emlitenem, amit kifelejtettem Williemsel kapcsolatban, hogy amint utolag hallottam, Indiaban, bodhiszatvava avattak, azt hiszem, hogy ez nagyon sokat nyom nalam a latban. Ami az unitarizmust illeti, a kovetkezoben megprobalok a kerdesedre valaszolni, de nehez helyzetben vagyok, hogy hogy irjak pozitive arrol, amit szukseges tevutnak tartok, de lenyegeben nem tudok pozitive irni rola. A masik dolog, hogy megrtettem, a negativitas iranti tiltakozasodat, tehat, hogy csak negativ szinben
  • 3. irtam az Unitarizmusrol, nem hasznalhatom a te blogod neposzeruseget, az en negativ propagandam eszkozeul. 4. 21 * Lux Erik írta: január 29th, 2007 | 14:21 ÁLOM: “egy kardot tartottam a kezemben, görbe, szélesebb, és közepes hosszúságú, amolyan török kard féle, fehéresen ezüstös pengével, sárgaréz markolattal, amúgy nagyon szép kard volt, mint látvány, és azon gondolkodtam, hogy mennyiért tudnám eladni, de végül nem adtam el, mondom a kard nagyon tetszett.” ÉRTELMEZÉS: van valamid, kicsit ódivató, régiségnek tűnő. Csak a gazdasági hasznosításán gondolkodtál/gondolkodsz, holott nem arra szolgál, nem azért van. 5. 20 * Lux Erik írta: január 29th, 2007 | 14:16 Amikor Szent Ferenc élt, az unitáriusoknak, amiként egyáltalán a protestantizmusnak nyoma sem volt, ezt nyilván Te is tudod, amiként valószínűleg arra is gondoltál, hogy a katolicizmus nélkül Dávid Ferec sem az lett volna, aki. 6. 19 * Lux Erik írta: január 29th, 2007 | 14:13 Örülök, hogy igazat adsz, még jobban örülnék, ha írnál néhány jó szót az unitáriusokról. Miért őket választottad. Nyilván sok mindenben csalódtál, de remélhetően nem mindenben. Mi az, ami “nem minden”? 7. 18 * Jichak Meir írta: január 29th, 2007 | 10:48 Elnezesedet kerem, ha az elozoekben foloslegesen locsogtam. George Williams egy amerikai univerzalista unitarius, na es itt szurom kozbe, hogy pozitivumot is irhattam volna az unitariusokrol, ebben igazad van, Williamsban, mint unitariusban benne van a misztikus, ez jo alkalom, hogy kiigazitsam hibamat, O egy misztikus peldakep szamomra. Itt az O eseteben nem mondhatom, hogy egy konkret tanitasa ragadott meg engem, hanem az ember beavatottsaga, ja igen, azt hiszem a pozitiv energia ami sugarzott belole, itt valami kisugarzasrol van szo es nem egy kapott tanrol. Inkabb, jelenben azt mondhatom, hogy egy szellemi kapcsolatra vagyom vele. Tudod, valami vegtelen szeretet sugarzott abbol az emberbol, tenyleg egy unitariussal talalkoztam, akibol sugarzott a szeretet, na nem allitom, hogy a szeretet, csak egy unitarius
  • 4. jellemzoje. Egy nagyon edekes esetem volt vele, vagyis ketszer: a szemembe nezett es azt mondta, mintha Szent Ferencet latnam benned. Hat akkor, amikor mondta ujdonsult unitarius voltam, es en a Szent Ferencet David Ferencnek hallottam es roppant hizlalta a malyamat, de rogton kiderult a tevedes, hogy O Szent Ferencet mondott, es nagyon kiabrandultam, meg fel is mergelodtem, hogy friss unitarius letemre mit hasonlit engem egy katolikus szentre. Masfel evtizedre ra felrtekelodott amit mondott, mivel Szent Ferenc is felertekelodott nagyon a szememben. Ne haragudj, hogy ilyen sokat irtam, de csak korbemagyarazni tudtam, hogy mit jelent szamomra Geoge Williams. amugy tervezem a vele valo internetes kapcsolatfelvetelt. Irod, hogy nagyon szukszavu vagyok az almok leirasaban, ezek az almok ilyen rovidek, szukszavuak magukban, tobbet nem tudok hozzajuk fuzni, csak ” villanasok ” voltak, es meg sok van ilyen. Lehet majd kesobbi almaim megmagyarazzak. Ez is egy ilyen villanas alom: egy kardot tartottam a kezemben, gorbe, szelesebb, es kozepes hosszusagu, amolyan torok kard fele, feheresen ezustos pengevel, sargarez markolattal, amugy nagyon szep kard volt, mint latvany, es azon gondolkodtam, hogy mennyert tudnam eladni, de vegul nem adtam el, mondom a kard nagyon tetszett. Itt elore hangsulyoznom kell, hogy ennyi volt az egesz alom. Ujabb alom: mintha Marosvasarhely foteren lettem volna, ahol egy torok, mohamedan mecsetbe mentem be, elottem egy oszhalyu, idos holgy ment; bent idos, oszhalyu nok es fefiak voltak, en azert mentem be, hogy befogadnak-e, de odalepni, a befogadasi engedelyert, megis egy ortodox paphoz leptem, aki fekete reverendaban volt, es aki, ha egy kicsit ketelkedve is, de befogadott, mintha egy kicsi guny is lett volna az arcan; a tovabbiakban mi felrevonultunk, es ketten leultunk a szekekre, minthan szinhazi nezoter lett volna, olyan szekek voltak, es tolunk tavolabb, a szekek le voltak teritve, egybe valami nagy vaszonnal, O, a pap, a jobbomon ult es erdeklodessel hallgatott engem; a mecsetben, vagy ortodox templomban, vegul ez mintha egy kicsit az alomban kavarodott volna ( ilyen ortodox katedralis van Vasarhely foteren ) ahogy ultunk, nekem jobb felol, tehat a pap feloli reszen a templom falarol a vakolat le volt omolva. Na ezt az almot gondolom eleg reszletesen leirtam. Szufi irasok, a gorog atyak irasai azt bizonyitjak, hogy a ket vallas misztikaja nagyo kozel all egymashoz, ezt Rudolf Otto is allitja, ez a nezetem lehet az alapja az iszlam es az ortodoxia osszemosodasanak az alomban Ez megint egy nagyon rovid alom, regi es ugy tunik nem kotodik egyik almomhoz sem: egy helikopterben egyut voltam, fenn a magasban, Ion Iliescu allamfovel. Amikor, ezt az almot almodtam, nem tudom, hogy hatalmon volt-e, vagy csak az utan jutott hatalomra. 8. 17 * Lux Erik írta: január 27th, 2007 | 12:17
  • 5. Az életkorodnál fontosabb lenne, hogy összefoglald néhány mondatban, mit kaptál szellemileg George Williamstől, mik azok a (dollárra emlékeztető) tálentumok (megfelelői)? A két álmodról nagyon szűkszavúan írsz ahhoz, semhogy értelmezni merném őket. Valószínűleg összefüggenek. A kereszt köti össze az előzőt, és a 17-ben elsőként említettet, a másodikat és a harmadikat csak egy asszociáció: (“temetési menet”, illetve) “(nem halálfej)”. A feketében levő gyászolók és fehér kereszt ellentéte talán arra utalhat, amit “örök életnek” szokás nevezni. Mit tanít erről G Williams? 9. 16 * Jichak Meir írta: január 25th, 2007 | 10:55 A kolostor felkeresese, mar megfordult a fejemben. A keresztes alom utan idoben nem sokkal, almomban, lattam egy temetesi menetet: az emberek feketeben voltak; elul egy nagy feher keresztet vittek. Az utobbi ket evben lattam: egy mumia fej ( nem halal fej ) csak megvillant almomban; a reakciom a meghokkenes volt, de nem borzadtam vagy feletem. Ez is az utobbi ket ev alma: George Williamsot lattam, aki egyetemi tanar az Allamokban, osszehasonlito vallastortenetet tanit a kaliforniai Cicoban, es akinek eloadasait hallgattam Szegeden a Jaten, es aki beavatott szamba megy; almomban, ot nagy dollarermet adott at nekem, amelyeken gyakorlatilag nem lattam semmi feliratot, vagy dombormuvet, de inkabb az ezustos szinuk miatt roppant tetszettek; magamban gondoltam, hogy nem csoda, hogy olyan eros a dollar, amikor olyan nagy es szep. A z almomon kivul ez az ember, a nappali tudatomban valahol a gurut jelenti. Ha fontos a korom, jelezzed, mert megirom 10. 15 * Lux Erik írta: január 23rd, 2007 | 12:42 Az álmodról (“Egy nagy könyvet fogattam, melyben képek voltak, két képre emlékszem: egyik képen a Szent Péter Bazilika volt; a masik képen, egy tóban?, vagy öbölben?, lenyeg az, hogy viz vette korul, egy magasan kiemelkedo szikla sziget volt, melynek a tetejen, egy templom-kolostor volt lathato, ez nekem a Gorog Ortodox Egyhaz Athosz kolostorat jelentette. Erdekes az, hogy amit almomban lattam, a sziget kolostort, vegul egy ortodox teologiai konyv boritojan lattam viszont, amit nalatok adtak ki magyarul.”) A tó/tenger(öböl) az álmokban a lélek (képe. Némely jungiánusok szerint a kollektív tudattalané.)
  • 6. Így a “külső” (a világban levő) vallás központjának, a Szent Péter Bazilika képének szép kiegészítője az álmodban… Az egy kérdés, hogy ez Neked (nyilván nem függetlenl attól az eddig bejárt lelki pályától, amelyről fentebb írtál) neked ” a Görög Ortodox Egyház Athosz kolostorát jelentette”, ha csakugyan egy létező kolostor (márpedig, ha egy könyv borítóján szerepel…) én bizony, nem novícius jelöltként, csak úgy felkeresném… (Egyébként, ha kiderül a könyvből, melyik kolostor, és hol van?) 11. 14 * Lux Erik írta: január 23rd, 2007 | 12:31 Azt értem, hogy “Az unitarizmus szaraz racionalitas, benne a misztika, a spiritualitas hianya nem felelt meg”, azt kevésbé (de nem is rám, és nem is az olvasókra tartozik), hogy mi vonzott hozzájuk. (Illetve annyiban igen, hogy ne csak az árnyoldalukról essék szó.) 12. 13 * Lux Erik írta: január 23rd, 2007 | 12:29 Nem hiszem, hogy “a lelki élethez kötődő hiúság” “egy alapvető gyengeseg”-ed lenne, természetesnek vélem. Az más kérdés, hogy helyes-e, és (meglehetősen nagy munkával) tlán változtatható. Mindazonáltal az álszerénységet nemcsak undorítóbbnak, de kártékonyabbnak vélem. Amiként kártékony llehet a dolgok pld “á, semmiség”-ként való lebecsülése is… 13. 12 * Jichak Meir írta: január 23rd, 2007 | 10:47 Itt a keresztes alomban, pontositanom kell az emberek tekintetet illetoen: az emberek , vagyis egy ember tekintete, mert csak egy embert lattam, szegyenerzetet keltett bennem. Nem volt ho a hegyen vagyis nem volt feher. Lenyegeben nem vilagos, hogy hegyen voltam-e, amikor szakitottam fel a keresztet, csak az erzesem volt az mintha nagyon magasan lennek, mintha a vilag tetejen. Az igaz, hogy a lalki elethez kotodik egy jo adag hiusag, ennek teljesen tudataban vagyok, azt hiszem ez nalam egy alapveto gyengeseg, azt hiszem a blogom is egy kesz bizonyitaka ennek. Nem olyan reg almomban lattam, nem voltam fenn rajta, csak vele szemben a takintatemet ra szegeztem, egy nagy feher, kekes hegyet. Azt hiszem, hogy az alamaim ertelmezesehez, nagyon fontos ismerned a taologiai karrieremet. Ot evet vegeztem Gyulafehervart az ottani romai katoliku teologian, otod ev utan ott hagytam, hat eves ott a teologia. Utana, Szaszmedgyesen, egy katolikus plebanian, sekrestyes es harangozo voltam. Utana attertem az Unitarius Egyhazba es elvegeztem Kolozsvart az unitarius teologiat, hogy vegul, unitarious
  • 7. lelkesz legyek Kokosben, ahol most is elunk. Ket ev es kilenc honap utan, kileptem a papsagbol, es vegul, egy ido utan az Unitarius Egyhazbol is, jelenleg nem tartozom semmijen felekezethez, szektahoz sem. Az unitarizmus szaraz racionalitas, benne a misztika, a spiritualitas hianya nem felelt meg. Ugy erzem, hogy annak ellenere, hogy a katolikus egyhaz dogmetikai szimbolumait ontologiai valosagukban nem tudom elfogadni, a szimbolumok kepi valosagai megis mintha a lelkem melyen lennenek. Erzelmileg nagyon kotodom Jezus eletehez, ugy ahogy en ertelmezem. Az utobbi idoben nagyon melyen hatottak ram a gorog atyak es ebbol kiflyolag a gorogkeleti ortodoxia, mintha melyebben kezdene erinteni, mint a katolicizmus. Na, hogy tovabb ne untassalak, leirom, azt hiszem, egy a fentieket tukrozo almomat. Kovetkezik az alom: Egy nagy konyvat fogattam, melyben kepek voltak, ket kepre emlekszem: egyik kepen a Szent Peter Bazilika volt; a masik kepen, egy toban?, vagy obolben?, lenyeg az, hogy viz vette korul, egy magasan kiemelkedo szikla sziget volt, melynek a tetejen, egy templom-kolostor volt lathato, ez nekem a Gorog Ortodox Egyhaz Athosz kolostorat jelentette. Erdekes az, hogy amit almomban lattam, a sziget kolostort, vegul egy ortodox teologiai konyv boritojan lattam viszont, amit nalatok adtak ki magyarul. A kereszt szimbolumhoz hozza kell fuznom meg azt, hogy a legmelyebben belemivodott szimbolum, lehet ezer nagyon furcsa az en, vgyis nem volt termeszetes az en unitariussagom. 14. 11 * Lux Erik írta: január 20th, 2007 | 10:03 Akár a 4-ben elküldött álmod “előzménye” is lehet a 11-es. A tradícionális, (az álmodban is “csak”) szimbólumként létező keresztet a válladra veszed, és ezzel eleveníted a hagyományt. (Ahogyan a 8-as alatt levő értelemezésemben is azt emelem ki, hogy az álom tartalmad összhangban van Jézus életével, de nem azonos azzal, “csak” ugyanarra, a tökéletességre mutatnak.) Figyelemre méltó, hogy a rögzített keresztet “felszakítod”, a válladra veszed, és ezzel dinamizálod. Kiemeled a kvázi “növényi létből”. Némi – de csak ha életszentség vonatkozásában beszélünk – hiúság is érzékelhető: “figyeltem, hogy az emberek látnak-e”, de ez több éves álmod. “Ahol már a kereszt a vállamon volt, ott már zöld mező volt.” Ahol a kereszt statikus volt (ahol a talapzatában állt), ott havas volt a táj? Ha igen (vagy ehhez hasonló), akkor szép: álmod a dinamikos keresztet és az életet összekapcsolja. 15. 10 * Jichak Meir írta: január 19th, 2007 | 16:38
  • 8. Nagyon regi alom, vgy 15 eve almodtam. Mintha egy hegycsucson lettem volna, de ez nem vilagos, valami magason. Ott volt egy magas fa talapzat, amelyen egy nagy fekete vas kereszt volt. A kereszt vastag, hosszu csavarokkal volt a fa talapzathoz rogzitve. Azokat a vastag csavarokat felszakitottam, lenyegeben levettem onnan a keresztet es a jobb vallamra vettem es ugy vittem, bakomon a felesegemmel, es kozben figyeltem, hogy az emberek latnak-e. Ahol mar a kereszt a vallamon volt ott mar zold mezo volt. A kereszt felszakitasa es vivese az alomban nam jelentett fizikai nehezseget. Udv. JIchak Meir 16. 9 * Lux Erik írta: január 19th, 2007 | 12:27 9-re. Várom az álmaid, mert az általad felvetett témák túől kevés fogódzót adnak ahhoz, hogy érdemben tudjak reagálni rájuk. Így csak két megjegyzésem lenne: 1/ “Az álomszimbólum, és a gyerekkor önkéntelen szimbólumvonazalmai”: izgalmas téma, számomra valószínűbb, hogy a szimbólumok személyes beágyazódásához, kisugárzásuk belső térképéhez juthatsz így közelebb. Ami persze – legalább részben – magyarázhatja módosulásukat is. 2/ Amit az “uttalanság útjáról” írsz, izgalmas, de ne feledd, hogy én a 4-ben leírt álmod ismerem annyira, amennyire leírtad, és azt tudom, hogy teológiát tanultál. Ezekből még nem evidens módon következik… 17. 8 * jichakmeir írta: január 17th, 2007 | 14:12 Kedves Erik ! Na vegre ratalaltam, hogy hova is irtam be a megjegyzeseimet almaimat, itt tovabbra is folytathatjuk, nyilvanosan az eszmecseret. Tudod kezdo vagyok, azert nem talaltam a multkor ide. Most mar nem muszaj emailben valaszolj. Koszi a valaszodat. Kozelebbrol emailban is irok. Nagyon reg foglalkozom az almokkal. Almaimban nagyon sok mindent elore latok: kovetkezo napi esemenyeket; megalmodok elore politikai esemenyeket, peldaul elore lattam a szekelyfoldi magyar gyerekvereseket( amugy Szekelyfoldon elek) Nagyon sok almom figyelmeztetett veszelyekre, amiket a figyelmezteteseknek koszonhetoen elkerultem. Szamomra nagyon fontos az alomfejtesben, nem is annyira, ugymond, csak ‘ tudni ‘ a jelentes, hanem a szimbolumot kapcsolatba hozni lelki vilagom belso allapotaival, vagy helyesebben folyamataival, es eletvitelemmel Erdekes dolgot fedeztem fel: az alkimia szimbolumainak Mircea Eliade fele ertelmezese, vagy az alkimia Julius Evola fele ertelmezese, nagyban segitett az alomszimbolumaimnak az ertelmezeseben. AZ ertelmezeseket inkabb osszeszedegetem az olvasmanyaimbol, mint peldaul Jung alkimia magyarazatai. A masik amire most figyelek, az alomszimbolumaim es gyerekkorom onkentelen
  • 9. szimbolumvonzalmai, ezt ujabban roppant fontosnak tartom. Hogy peldat is adjak erre: Gyerek koromban volt egy foldgombom, ami mondhatom az egesz gyerekkoromat kitoltotte, meghatarozta, es a neked irt marvanygomb alomszimbolum kozotti kapcsolat. Amugy a te alomertelmezesed nagyon kozel all az en ertelmezesemhez. En megint az intelektus tulhajtasanak a csapdajaba estem. Azt hiszem a Belso Mesterem egy olyan egyszeru lelki utat mutat, amit felek elhinni, hogy egyaltalan lelki eletnek nevezheto-e, de neki van igaza, tovabb annyira egyszerunek kell lennem, hogy az mar az uttalansag utja, lehet ezert kezdtem vonzodni a sivatagi atyak irasaihoz, az utobbi idoben, de a legegyszerubb az lesz, hogy leteszem a konyvet, mert rajottam, hogy az a legnagyobb ellensege a lelki eletnek. Kozelebbrol folytatom, mert sajnos, nekem az internett nem a lakasunkon van, hanem nyilvanos helyt, amely ingyenes, de epp ezert korlatolt. Szia Jichak Meir A kovetkezoben almot is irok. Most mar tudom, hogy hol kell keresnem a valaszaidat. 18. 7 * Lux Erik írta: január 16th, 2007 | 10:52 “…térdet hajtottam egy szürke márvány gömb előtt amelyen volt egy felfelé mutató kúp, ez a templom tabernakuluma volt.” 1/ A gömb a tökéletesség szimbóluma. A tökéletességet tisztelni. Ez nem minden templomi prédikációból, sőt nem is minden teológiai műböl olvasható ki – és főként nem ilyen egyértelműen. Álmod elég sok templomi és teológiai “koszt” eltakarított a vallásról, pontosabban az arra vonatkozó képzetekről. 2/ A kúp legalább két jelentésű. a/ Mutathat (de legalább is utalhat) a szimbólumról arra, akinek a szimbóluma. b/ Különösen ha kúp piramisszerű volt álmodba, talán a piramisnak azt a jelentését hozhatja be, amit a legevidensebbnek tartok: a két világ (ennek, amelyben élünk, és annak, ahová holtunk után kerülünk) találkozási pontja (és ezzel összekötöttségének szimbóluma). c/ Talán a kettő (a/ és b/) együtt. 3/ És erről a két (inkább összecsengő, semmint egymást kizáró)jelentésről állította az álmod, hogy a szentség helye (tabernákulum). Abban az értelemben is (talán) hogy a tökéletersség tisztelete (amely nyilván magábn foglalja az arra való törekvést is), és az azzal való összekötöttség lehet forrása a(z élet)szentségnek. És abban az értelemben is, hogy Jézus (akinek testévé és vérévé átlényegült
  • 10. kenyert és bort takarja és tartja a tabernákulum) Fiúként a tökéletesség, inkarnációjával, majd pedig feltámadásával és mennybe menetelével pedig tökéletesen (“ide” is, és vissza is) összekapcsolta a két szférát. (Nem csak mint a piramisnak a felkelő naptól aranyló csúcsa, sttikusan, hanem sorsként: azaz dinamikusan.) 19. 6 * Lux Erik írta: január 15th, 2007 | 11:56 A 4-ben leírt álomról: 1/ “kiléptem a teológia epületébő és átmentem egy tiszta szürke márvány épületbe”. a/ Amit az álmod (Belső Mestered ) üzen, az kívül van a teológián. Nem abban az értelemben, hogy (feltétlenül) ellentmondana neki, hanem abban az értelemben, hogy (még) nem része. A teológiai nem tartalmazza azt, amit az álmod mond. b/ Az üzenet tisztábban vallási jelentésű, mint a teológia. A vallás (nagyon leegyszerűsítve) isten-ember kapcsolatának az egyik oldala. Az, amelyik az emberből irányul Isten felé. Hogy ennek része és általában a kezdete olyan esemény(ek), ahol Isten létesít kapcsolatot (általában) a vallás alapítóval, az igyaz ugyan, de ezek az események, noha noha részei a vallásnak, nem,csak vallási, hanem sorsesemények, amelykből aztán agy vallás lesz, vagy részei lesznek valamely vallásnak, vagy épp őrületként kepülnek kanonizálásra. A teológia “csak” az isten-ember kapcsolatára vonatkozó gondolat(ok rendszerezett és hivatalos változata). Tehát álmod nem(csak) teológiai, hanem vallásos (aminek persze lehetnek teológiai vonatkozásai is). 2/ A vallásos vonatkozás ünnepélyes, templomszerű. A templomhoz hasonlatosan és a(z álmodban elhagyott) teológia épületével (milyen szép szimbólumot használ az álmod!) szemben (? – ezt Te tudod, mert az elküldött álom leírásod ebből a szempontból nem tartalmaz utalás) az üzenet TISZTA. és szürke (márvány). A szürkeség talán (és esetleg) arra utal, hogy az üzenet intellektuálisan kevésbé csillogó-villogó, mint amikhez teológiai tanulmányaid során hozzászoktál. Engedelmeddel, némi szünet után folytatom az elemzést, mert egy határidős munkán dolgozom. Ha emailt küldenél a luxerik(kukac)gmail.com címre, akkor jelezném, ha a váalsz folytatása megszületett. Ugyanakkor szerencsésnek tartom, hogy levelezésünk nyilvánosan, a blog felületén zajlik. Üdv: LE 20. 5 * jichakmeir írta: január 11th, 2007 | 11:28
  • 11. Az elozo a 4. hozzaszolashoz tartozik a kovetkezo: a kup lenyegeben egy piramis volt a gombon ami egybe volt vele. Varom hozzaszollasodat. 21. 4 * jichakmeir írta: január 11th, 2007 | 11:24 A Belso Mesterem az almaimon keresztul vezet, tanit. Azt hiszem, hogy ez a kijelentes fedi leginkabb az almok szerepet a lelki eletemben. Nem olyan reg erdekes almom volt: Gyulafehervart ( Erdely) kileptem a teologia epuletebol es atmentem egy tiszta szurke marvany epuletbe, ahol terdet hajtottam egy szurke marvany gomb elott amelyen volt egy felfele mutato kup, ez a templom tabernakuluma volt. Masok is voltak, akik terdepelve raszegeztek a tekintetuket a tabernakulumra. Itt meg kell jegyeznem, hogy teologiat vegeztem, Romaniaban Kokosben elek. Azt hiszem, hogy felre teszem a konyveket es a szemlelodesnek elek. Legalkalmasabb kepek szamomra a szemlelodesre az alomszimbolumok, ez kotodik az elozo kijelenteseimhez. Udvozol Jichak Meir 22. 3 * Lux Erik írta: január 8th, 2007 | 15:17 Első hozzászólásoddal (az utolsó szó kivételével) egyetértek. (A kinyilatkoztatás kötött fogalom, amit – a saját zsidó-keresztény kulturkörünkön belül – a különböző felekezetek az általuk legitimnek tartott bibliai könyvek összességével azonosítanak. A különböző felekezeteken eltérő mértékben, de legitimnek ismernek el misztikus élményeket, amit kinyilatkoztatástól főként csak az különböztet meg, hogy az utóbbiakat a Biblia tartalmazza, az előbbieket nemcsak. (De ez, amit zárójelek között írtam, csak terminológiai pontosítgatás.) Azzal, hogy a “vallasi szimbolumaink leginkabb almainkban elnek” lényegében egyetértek. Abban az esetben, ha az élnek az elevennek olyasféle jelentésére utal, aminek ellentéte az üres/kiüresedett (szimbólum). 23. 2 * jichak meir írta: január 3rd, 2007 | 14:54 vallasi szimbolumaink leginkabb almainkban elnek 24. 1 * jichak meir írta: január 3rd, 2007 | 14:47 sokan, kulonbozo tehnikakall keresik a misztikus elmenyeket es kozben nem veszik eszre, hogy almukban ingyen kapjak a kinyilatkoztatast
  • 12. Nagy Attila Pulikának ez az élet csúcsa! Szóval e hegy csúcsán érzed magad mi? És ugyan mitől? Attól-e hogy a Mérleg-karmád (Párkapcsolati kiegyenlítődési oldódási és konkrétan a szerelemi boldogságra való képtelenség!) feloldása gyanánt, “végre” egy általad őrületbe kergetett, otromba nővel kell “szerelmeskedned” és annak a betegnyugdíjából élősködve, annak a repedt falú jobbágy-putrijában, nyomoronc - szegényen és mocskosan és büdösen kell élned és így járnod a feleséged rokonaival és egyben szomszédokkal szemben általad indított bírósági perekre, ahol a bírósig folyóson ls a tárgyaló teremben elhúzódnak és kimenekülnek előletek az emberek az utálatos bűztől, amit magatokból árasztotok a sok hetes és talán több hónapos (A táli...) mosdatlanság következtében? Ez aztán a hegycsúcs! Mindenki kövesse a magasztosan fennkölt, kökösi hamis-prófétát a munkakerülő élősdit: putri-pulit, aki magát ilyen irigylésre méltó szellemi magasságokba felvitte!