SlideShare une entreprise Scribd logo
1  sur  25
Télécharger pour lire hors ligne
Maksymalizacja zysku z
kampanii online 

(profit-driven optimisation)
Jakie są typowe
cele optymalizacji
kampanii online?
Cele optymalizacji
CPC w ramach budżetu
ROI (Return On Investment)
Koszt konwersji (CPA)
ERS (Effective Revenue Share)
?
ROI - Return On Investment
Dlaczego ustalenie 

„z góry” określonego
CPC, CPA lub ROI
kampanii jest błędem?
Liczba
konwersji
Koszt kampanii
Koszt
konwersji
Strategia bieżąca 1000 120 000 zł 120 zł
Strategia agresywna 1300 195 000 zł 150 zł
Zmiana / koszt krańcowy 300 75 000 zł 250 zł
Liczba
konwersji
Koszt kampanii
Koszt
konwersji
Strategia bieżąca 1000 120 000 zł 120 zł
Liczba
konwersji
Koszt kampanii
Koszt
konwersji
Strategia bieżąca 1000 120 000 zł 120 zł
Strategia agresywna 1300 195 000 zł 150 zł
• Miesięcznie 1000 konwersji
• Koszt 120 000 zł
• Koszt konwersji 120 zł
• Przychód z konwersji 200 zł
• Docelowy koszt konwersji 150 zł
Docelowy koszt konwersji?
Dlaczego w pewnym 

momencie przestajemy 

zarabiać?
Zależność liczby kliknięć od CPC
Źródło: Adequate Interactive Boutique
Marża czy obrót – punkt kompromisu
Źródło: Think With Google
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
<
Wzrost liczby
konwersji
[%]
Spadek zysku na
konwersję
[%]
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
/
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
Kiedy podnoszenie stawki ma sens?
ROI – stopa zwrotu z inwestycji 

E – elastyczność cenowa
Elastyczność cenowa
Źródło: Adequate Interactive Boutique
PRZED PO RÓŻNICA ZMIANA %
CPC 1,00 PLN 1,20 PLN 0,20 PLN 20%
KLIKNIĘCIA 1000 1100 100 10%
E = 10/20 = 0.5
Elastyczność cenowa
Źródło: Adequate Interactive Boutique
PRZED PO RÓŻNICA ZMIANA %
CPC 1,00 PLN 1,10 PLN 0,10 PLN 10%
KLIKNIĘCIA 1000 1200 200 20%
E = 20/10 = 2
Elastyczność cenowa
Źródło: Adequate Interactive Boutique
Dlaczego elastyczność cenowa spada?
Zwiększamy zysk, nie ROI
Źródło: Adequate Interactive Boutique
ROI > 1/E w praktyce
„Takie samo ROI dla całej kampanii jest błędem. 

Kampanię należy podzielić na segmenty
podobnej elastyczności cenowej i dostosować
docelowe ROI do wartości 1/E”
ROI ROI2
ROI3
ROI4
ROI5
ROI1
ROI > 1/E w praktyce – segmentacja kampanii – „przed”
„Stosowanie jednolitego ROI dla całej kampanii
w praktyce najczęściej powoduje absurdalne
Wywindowanie stawek słów brandowych
i marginalizację słów generycznych.”
ROI > 1/E w praktyce – segmentacja kampanii – „po”
„Zastosowanie strategii profit-driven może
– paradoksalnie – oznaczać podnoszenie stawek
dla słów gorzej konwertujących, a obniżanie
ich tam, gdzie koszt konwersji jest mały.”
Ewolucja metod optymalizacji
„Optymalizacja profit driven
jest najbardziej zaawansowaną
metodą zwiększania efektywności
kampanii reklamowych online”
Witold Wrodarczyk
+48 608 297 639
witold.wrodarczyk@adequate.pl
www.adequate.pl

Contenu connexe

En vedette

X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczyk
X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-ZimonczykX Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczyk
X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczykecommerce poland expo
 
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisek
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel CisekXI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisek
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisekecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - GetResponse - Ireneusz Klimczak
X Targi eHandlu  - GetResponse - Ireneusz KlimczakX Targi eHandlu  - GetResponse - Ireneusz Klimczak
X Targi eHandlu - GetResponse - Ireneusz Klimczakecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudek
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa DudekX Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudek
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudekecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowicz
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław TrybuchowiczX Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowicz
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowiczecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardek
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz HardekX Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardek
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardekecommerce poland expo
 
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowski
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał WalachowskiXI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowski
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowskiecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasiński
X Targi eHandlu - MUSE - Artur KurasińskiX Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasiński
X Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasińskiecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulęba
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel DulębaX Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulęba
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulębaecommerce poland expo
 
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...ecommerce poland expo
 
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...ecommerce poland expo
 
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudij
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol DudijXI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudij
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudijecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnicki
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin WolnickiX Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnicki
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnickiecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadło
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz PodsiadłoX Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadło
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadłoecommerce poland expo
 
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...ecommerce poland expo
 
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalak
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr MichalakXI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalak
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalakecommerce poland expo
 
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hiley
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-HileyXI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hiley
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hileyecommerce poland expo
 
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowski
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz KozłowskiXI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowski
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowskiecommerce poland expo
 
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewski
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold ChomiczewskiX Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewski
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewskiecommerce poland expo
 
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...ecommerce poland expo
 

En vedette (20)

X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczyk
X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-ZimonczykX Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczyk
X Targi ehandlu - INIS - Judyta Mojżesz-Zimonczyk
 
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisek
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel CisekXI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisek
XI Targi eHandllu - Kaliop Poland - Piotr Jabłoński oraz Daniel Cisek
 
X Targi eHandlu - GetResponse - Ireneusz Klimczak
X Targi eHandlu  - GetResponse - Ireneusz KlimczakX Targi eHandlu  - GetResponse - Ireneusz Klimczak
X Targi eHandlu - GetResponse - Ireneusz Klimczak
 
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudek
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa DudekX Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudek
X Targi eHandlu - Webepartners - Ewa Dudek
 
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowicz
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław TrybuchowiczX Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowicz
X Targi eHandlu - Shopconnector.pl - Jarosław Trybuchowicz
 
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardek
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz HardekX Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardek
X Targi eHandlu - Freshmail - Łukasz Hardek
 
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowski
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał WalachowskiXI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowski
XI Targi eHandlu - EmailLabs - Michał Walachowski
 
X Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasiński
X Targi eHandlu - MUSE - Artur KurasińskiX Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasiński
X Targi eHandlu - MUSE - Artur Kurasiński
 
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulęba
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel DulębaX Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulęba
X Targi eHandlu - Semahead - Kornel Dulęba
 
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...
V Kongres eHandlu, Anna Walaszek (eEngine): "Liczy się biznes. Oprogramowanie...
 
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...
V Kongres eHandlu, Szymon Szymański (Metrisco): Miłość w e-commerce - jak zbu...
 
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudij
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol DudijXI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudij
XI Targi eHandlu - Unified Factory S.A. - Karol Dudij
 
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnicki
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin WolnickiX Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnicki
X Targi eHandlu - Artefakt - Marcin Wolnicki
 
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadło
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz PodsiadłoX Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadło
X Targi eHandlu - IAI Shop - Mateusz Podsiadło
 
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...
V Kongres eHandlu, Maciej Woźniak (Partner Whites): "Metodyczne budowanie wzr...
 
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalak
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr MichalakXI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalak
XI Targi eHandlu - Grupa TENSE - Piotr Michalak
 
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hiley
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-HileyXI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hiley
XI Targi eHandlu - AB Tasty - Adriana Lysniewska-Hiley
 
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowski
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz KozłowskiXI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowski
XI Targi eHandlu - Shoper / Dreamcommerce - Łukasz Kozłowski
 
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewski
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold ChomiczewskiX Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewski
X Targi eHandlu - Lubasz i Wspólnicy - Dominik Lubasz, Witold Chomiczewski
 
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...
V Kongres eHandlu, Konrad Zach (ABC Data): "E-Commerce B2B - jak skutecznie w...
 

Similaire à X Targi eHandlu - Adequate - Witold Wrodarczyk

Reklama w Internecie - niezbędnik.
Reklama w Internecie - niezbędnik.Reklama w Internecie - niezbędnik.
Reklama w Internecie - niezbędnik.Błażej Abel
 
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymLifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymPrzemysław Modrzewski
 
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)Roman Rozenberger
 
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerce
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerceOd małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerce
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerceDivante
 
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnie
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnieWyższość SEO nad PPC i odwrotnie
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnieeFRESH
 
Optymalizator Konwersji - Google Adwords
Optymalizator Konwersji - Google AdwordsOptymalizator Konwersji - Google Adwords
Optymalizator Konwersji - Google AdwordsBrandrocket
 
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetowąMaksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetowąSilesia SEM
 
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)More Bananas
 
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketing
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketingPozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketing
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketingSendingo Sp. z o. o.
 
semKRK #10 – Witold Wrodarczyk
semKRK #10 – Witold WrodarczyksemKRK #10 – Witold Wrodarczyk
semKRK #10 – Witold WrodarczyksemKRK
 
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...Marcin Kowalik
 
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?Marta Łazar (CAMINA)
 
Studium przypadku w modelu CPA
Studium przypadku w modelu CPAStudium przypadku w modelu CPA
Studium przypadku w modelu CPASilesia SEM
 

Similaire à X Targi eHandlu - Adequate - Witold Wrodarczyk (20)

Optymalizacja profit-driven
Optymalizacja profit-drivenOptymalizacja profit-driven
Optymalizacja profit-driven
 
Ad universe 2015 adequate
Ad universe 2015 adequateAd universe 2015 adequate
Ad universe 2015 adequate
 
Reklama w Internecie - niezbędnik.
Reklama w Internecie - niezbędnik.Reklama w Internecie - niezbędnik.
Reklama w Internecie - niezbędnik.
 
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymLifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
 
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)
Ocena efektywności kampanii Adwords w sieci reklamowej Google (GDN)
 
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerce
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerceOd małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerce
Od małego do dużego - jak przeskoczyć przepaść w eCommerce
 
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnie
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnieWyższość SEO nad PPC i odwrotnie
Wyższość SEO nad PPC i odwrotnie
 
Bidify 2013 01-04 wersja-pl
Bidify 2013 01-04 wersja-plBidify 2013 01-04 wersja-pl
Bidify 2013 01-04 wersja-pl
 
Konwersja w E-Commerce
Konwersja w E-CommerceKonwersja w E-Commerce
Konwersja w E-Commerce
 
Optymalizator Konwersji - Google Adwords
Optymalizator Konwersji - Google AdwordsOptymalizator Konwersji - Google Adwords
Optymalizator Konwersji - Google Adwords
 
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetowąMaksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową
Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę internetową
 
Arena Gdynia Rafał Irla (Afiliant)
Arena Gdynia Rafał Irla (Afiliant)Arena Gdynia Rafał Irla (Afiliant)
Arena Gdynia Rafał Irla (Afiliant)
 
Skuteczny f-commerce
Skuteczny f-commerceSkuteczny f-commerce
Skuteczny f-commerce
 
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)
Marketing dla E-commerce - LTV (Maciek Sowa)
 
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketing
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketingPozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketing
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta, a profesjonalny e-mail marketing
 
semKRK #10 – Witold Wrodarczyk
semKRK #10 – Witold WrodarczyksemKRK #10 – Witold Wrodarczyk
semKRK #10 – Witold Wrodarczyk
 
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...
Co ty możesz zrobić dla poprawy jakości swoich leadów? Czyli jak zdobywać je ...
 
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?
Dochodowa mała firma - jak sprawdzić, czy Twoja firma jest zyskowna?
 
Wynik Jakości Google AdWords
Wynik Jakości Google AdWordsWynik Jakości Google AdWords
Wynik Jakości Google AdWords
 
Studium przypadku w modelu CPA
Studium przypadku w modelu CPAStudium przypadku w modelu CPA
Studium przypadku w modelu CPA
 

Plus de ecommerce poland expo

XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...
XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...
XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerce
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerceXVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerce
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerceecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...ecommerce poland expo
 
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...ecommerce poland expo
 

Plus de ecommerce poland expo (20)

XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...
XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...
XVII Targi eHandlu - Szkła.com - Mateusz Matula - Smart vending jako nowy ele...
 
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...
XVII Targi eHandlu - Takaoto - Szymon Słowik - Opisy kategorii wspierające SE...
 
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...
XVII Targi eHandlu - Beeffective - Tomasz Piotrowski, Anna Skóra - Zwiększ pr...
 
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...
XVII Targi eHandlu - DS Smith - Marta Jędrzejczak - Jakim wyzwaniom musi spro...
 
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...
XVII Targi eHandlu - Promotraffic - Robert Stolarczyk - Jak zaplanować i uruc...
 
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...
XVII Targi eHandlu - digitalk - Artur Jabłoński - Optymalizacja budżetu na po...
 
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...
XVII Targi eHandlu - Freshworks - Krish Ramachandran - When experience matter...
 
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerce
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerceXVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerce
XVII Targi eHandlu - olzalogistic - Tomasz Ryłko - Czeski rynek e-commerce
 
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...
XVII Targi eHandlu - Gonito - Damian Wiszowaty - CROSS-BORDER PO POLSKU, czyl...
 
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...
XVII Targi eHandlu - KubotaStore - Joanna Kwiatkowska - Od Stadionu X-lecia d...
 
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...
XVII Targi eHandlu - AtomStore - Łukasz Plutecki - Mobile commerce, czyli cze...
 
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...
XVII Targi eHandlu - AMW - Maciej Macios - Copywriting jako pas startowy do p...
 
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....
XVII Targi eHandlu - Setup.pl - Paweł Lach - CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd....
 
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...
XVII Targi eHandlu - Crehler - Piotr Kiljański, Mateusz Flasiński - Shopware ...
 
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...
XVII Targi eHandlu - Thulium - Marek Bartnikowski - Obsługa klientów w oparci...
 
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...
XVII Targi eHandlu - Sare - Judyta Mojżesz-Zimonczyk - 11,5 błędu jakie na pe...
 
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...
XVII Targi eHandlu - Przelewy24 - Katarzyna Sikorska - Jak digitalizacja usłu...
 
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...
XVII Targi eHandlu - Aiton Caldwell - Jaroslaw Luczkiewicz - Prosty sposób na...
 
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...
XVII Targi eHandlu - Arlity - Bartosz Kotlarski - Pozwól klientowi wypróbować...
 
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...
XVII Targi eHandlu - Brand Active - Zofia Komada - Shopify - rozwijaj swój eC...
 

X Targi eHandlu - Adequate - Witold Wrodarczyk